Świadczenie usług wsparcia w postaci asysty eksperckiej na rzecz Zamawiającego związanych z realizacją projektu „WROTA STATYSTYKI” w ramach II Osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.3: „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa”.
» Notice description
Przedmiotem zamówienia są:
1) Usługi wsparcia w postaci asysty eksperckiej, stanowiące przedmiot zamówienia, polegać będą w szczególności na realizacji następujących zadań:
a) Zapewnienie asysty eksperckiej w zakresie przygotowania Planu realizacji Projektu WROTA STATYSTYKI.
b) Zapewnienie asysty eksperckiej w zakresie bieżącego dokumentowania Projektu WROTA STATYSTYKI w tym prowadzenie Sekretariatu Projektu.
c) Zapewnienie asysty eksperckiej w zakresie finansowego rozliczania Projektu WROTA STATYSTYKI.
d) Zapewnienie asysty eksperckiej w zakresie podejmowania działań promocyjnych Projektu WROTA STATYSTYKI i jego produktów.
e) Zapewnienie asysty eksperckiej w ustaleniu wymagań użytkowników Systemu w Projekcie WROTA STATYSTYKI.
f) Zapewnienie asysty eksperckiej w zakresie zarządzania zakresem Projektu WROTA STATYSTYKI.
2) Usługi wsparcia w postaci asysty eksperckiej wykonane będą w ramach odrębnych wniosków, zwanych „Wnioskami o asystę”.
3) Usługi wsparcia w postaci asysty eksperckiej będą świadczone na terytorium Polski, przede wszystkim w siedzibie Wykonawcy lub Zamawiającego lub w miejscu, które w ocenie Zamawiającego będzie najbardziej odpowiednie ze względu na charakter usługi. Zamawiający będzie każdorazowo wskazywał miejsca świadczenia zlecanej usługi. W przypadku świadczenia usług asysty eksperckiej w siedzibie Zamawiającego, Wykonawcy udostępnione zostanie umeblowane pomieszczenie biurowe.
4) Zamawiający określił, że maksymalna liczba Godzin roboczych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia nie przekroczy 7.329 godzin. Godzina robocza została zdefiniowana w § 2 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, jako: „Okres trwający godzinę zegarową w Dni robocze w ramach Godzin pracy Zamawiającego”.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 1 SIWZ.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.01.2021 | 10:00
» Location
00-925 Warszawa
» Category assortment
- Consultancy
» Buyer data
Główny Urząd Statystyczny
al. Niepodległości 208
00-925 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Professional services category published on OnePlace in last 10 days.