Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Wola Łużańska.
» Notice description
1. Zakres robót obejmuje:
- prace projektowe
- roboty budowlano – montażowe
Zakres przedmiotu umowy realizowany będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, który obejmuje:
Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o min. program funkcjonalno-użytkowy, oraz projekt koncepcyjny wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, uwzględniając dostosowanie do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, w tym w szczególności dla osób: głuchych, słabo słyszących, niewidomych, słabowidzących, z problemami z poruszaniem się i o ograniczonych możliwościach poznawczych.
- Projekt Budowlany przed złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i Projekty Wykonawcze przed rozpoczęciem realizacji, lecz po uzyskaniu wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii będą pisemnie zatwierdzone przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia ich przekazania Zamawiającemu.
- wszelkie poprawki w dokumentach, wynikające z uwag Zamawiającego zostaną naniesione przez Wykonawcę w możliwie najkrótszym terminie i na jego koszt oraz – w razie potrzeby – ponownie poddane uzgodnieniu i opiniowaniu w zakresie tych zmian.
- zatwierdzenie projektów przez Zamawiającego nie będzie zwalniać Wykonawcę od obowiązków wykonania zlecenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i z Umową. Za błędy w zatwierdzonych projektach odpowiada Wykonawca.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wykonanej dokumentacji na każdym etapie opracowania projektu, w celu sprawdzenia zgodności z programem funkcjonalno –użytkowym.
Szczegółowe informacje i wymagania zamawiającego odnośnie opracowania dokumentacji budowlanej i uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na budowę zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym "Utworzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Wola Łużańska".
Wykonanie robót budowlano – montażowych w zakresie adaptacji istniejącego budynku na potrzeby PSZOK wraz z zagospodarowaniem terenu i obiektami towarzyszącymi w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi.
Na terenie PSZOK znajdować się będą :
a. Budynek biurowy z częścią magazynowo - warsztatową dla pracowników obsługi PSZOK. Projektuje się przebudowę budynku w zakresie zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń oraz wymiany stolarki i ślusarki drzwiowej wraz z termomodernizacją. Budynek o powierzchni zabudowy 641,25m2 wyposażony będzie w instalacje wody, kanalizacji sanitarnej, c.o., teletechniczną, elektryczną i gazu. Jest to budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny o rzucie prostokąta. Posiada układ konstrukcyjny tradycyjny murowany. Konstrukcja dachu z dźwigarów stalowych kryta blachą. Nad częścią biurową żelbetowy strop.
b. Wiaty (2szt.), konstrukcja stalowa dla potrzeb przechowywania maszyn i urządzeń komunalnych, posadowione na siatce stóp żelbetowych, przekryte dachami dwuspadowymi na bazie dźwigarów kratowych z poszyciem z blachy trapezowej powlekanej. Wiaty oraz zadaszenie boksów zostały wyposażone w instalację oświetleniową oraz instalację gniazd 1 fazowych.
c. Waga najazdowa towarowa wykorzystywana do pomiaru masy odpadów komunalnych przywożonych przez mieszkańców i odpadów wywożonych transportami zbiorczymi.
d. Zadaszone betonowe boksy dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów.
e. Garaże stalowe z bramami podnoszonymi dla potrzeb gospodarczych i magazynowych.
f. Szczelny zbiornik odparowujący (p.poż.) o pojemności 96 m3 do gromadzenia wód opadowo roztopowych odprowadzanych z powierzchni szczelnych (drogi wewnętrznej i chodnika) poprzez kanalizację deszczową grawitacyjną.
g. droga wewnętrzna o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni 756 m2
h. ciąg komunikacyjny w postaci chodnika dla pieszych szerokości 1,50 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej zlokalizowany przy budynku biurowym. Powierzchnia chodnika 50 m2.
i. plac manewrowy o nawierzchni z tłucznia kamiennego o powierzchni 984 m2
j. opaska szerokości 0,50 m wzdłuż elewacji budynku biurowego z betonowej kostki brukowej o powierzchni
20 m2.
z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową, programem funkcjonalno – użytkowym "Utworzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Wola Łużańska, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), niniejszą umową oraz złożoną ofertą.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno - użytkowy "Utworzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Wola Łużańska",
2) Projekt koncepcyjny,
3) Przedmiary robót stanowiące element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
3. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe.
4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.
5. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w:
1) ustawie Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186),
2) ustawie z 21 marca 1985 r. – o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2068),
3) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U.z 2016 r. poz. 124),
4) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2018, poz. 583),
5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126),
6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065),
7) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63 poz. 735),
8) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi,
• warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej,
• przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót,
• szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót.
6. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1) ustanowienie kierownika zespołu projektowego,
2) ustanowienie kierownika budowy,
3) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
6) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
7) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
8) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy ,
9) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.12.2020 | 09:00
» Location
Łużna 634
Łużna 38-322
Województwo: małopolskie
Polska
» Category assortment
- Other construction and renovation works
» Buyer data
Gmina Łużna
Łużna 634
Łużna 38-322
Województwo: małopolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.