Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
» Notice description
Określenie przedmiotu zamówienia
CPV: 30 19 50 00 – 2; 34.00.00.00-7
1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych
tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w :
1) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury I Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie
rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz.
2355);
2) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w
sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych
(tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1751)
2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru,
obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i czytelnie opisane serią i numerami.
Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez
przedstawiciela Zamawiającego.
3. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia
wynosi:
1) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 10 000 kpl.2) Tablice zwyczajne samochodowe mieszane – 200 kpl;
3) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 50 kpl.;
4) Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe – 30kpl.;
5) Tablice samochodowe indywidualne mieszane – 5 kpl.;
6) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe – 150 kpl.;
7) Tablice tymczasowe samochodowe mieszane – 10 kpl.;
8) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 5 kpl.;
9) Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 10 kpl.;
10) Tablice zabytkowe samochodowe mieszane – 5 kpl.;
11) Tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe – 1 kpl.;
12) Tablice zwyczajne pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 600 szt..;
13) Tablice tymczasowe pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 25 szt.;
14) Tablice zwyczajne pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 150 szt.;
15) Tablice tymczasowe pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 10 szt.
16) Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe - 1000szt.;
17) Tablice motocyklowe indywidualne – 5 szt.;
18) Tablice zabytkowe motocyklowo – ciągnikowe – 5 szt.;
19) Tablice tymczasowe motocyklowo – ciągnikowe – 25 szt.;
20) Tablice zwyczajne motorowerowe – 500 szt.;
21) Tablice tymczasowe motorowerowe – 25 szt.
22) Profesjonalna tablica samochodowa jednorzędowa – 2 szt.;
23) Profesjonalna tablica samochodowa dwurzędowa – 1 szt.;
24) Tablice zwyczajne samochodowe dla pojazdów elektrycznych – 2 kpl.;
25) Tablice zwyczajne motocyklowe dla pojazdów elektrycznych – 2 szt.;
26) Tablice zwyczajne motorowerowe dla pojazdów elektrycznych – 10 szt.;
27) Tablice zwyczajne samochodowa jednorzędowa zmniejszona dla pojazdów elektrycznych – 1 kpl.;
28) Tablice indywidualne dla pojazdów elektrycznych – 1 kpl.
4. Podane powyżej limity stanowią ilość szacunkową . Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania. Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie.
5. Dostawy zamówionych tablic będą się odbywały sukcesywnie w trakcie realizacji umowy wg jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom.
6. Zamawiający zlecając w kolejnych zleceniach jednostkowych wykonanie tablic określi ich ilość oraz wyróżniki literowo – cyfrowe .
7. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostawy wyprodukowanych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3.
8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tablic rejestracyjnych. Odbiór zużytych tablic przeznaczonych do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, jednak nie później niż 5 dni od dnia zawiadomienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia utylizacji zużytych tablic w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Za odbiór i utylizację zużytych tablic Wykonawca nie będzie pobierał wynagrodzenia.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
10. Podwykonawstwo
1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonanie części zamówienia.
2) Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia przez wykonawcę podwykonawcom, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
6
podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (nazw i adresów) oraz wartości
lub procentowej część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom.
3) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym ( załącznik Nr 1 ) części, która ma być
realizowana przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona wykonawca
siłami własnymi.
4) W przypadku powierzenia wykonania prac osobom trzecim, za działania osób trzecich wykonawca
będzie odpowiadał jak za własne.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
05.11.2020 | 09:00
» Location
ul. Moniuszki
Nowa Sól 67-100
Województwo: lubuskie
Polska
» Category assortment
- Office accessories
» Buyer data
Powiat Nowosolski
ul. Moniuszki
Nowa Sól 67-100
Województwo: lubuskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.