Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych na terenie Gminy Miasto Ustka
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych na terenie Gminy Miasto Ustka. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: ZADANIE 1 – usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie Centrum Tenisowego w Ustce – budowa infrastruktury i jednego kortu tenisowego otwartego. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 7 do SIWZ. ZADANIE 2 - usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji określa dokumentacja Projektowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało następujący zakres obowiązków: 3.1 ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie, przy czym: a) czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót i powinien zawierać się w godzinach pomiędzy 7:30 a 15:00 w dni robocze; b) czas jednorazowej obecności inspektora nadzoru na terenie budowy uzależniony jest od zakresu czynności jakie inspektor musi wykonać w trakcie pobytu w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; c) wymagana jest obecność inspektora nadzoru każdej branży na terenie budowy w terminach dostosowanych do bieżącego postępu robót umożliwiających prawidłowe wykonywanie obowiązków, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
3.2 osobisty pobyt inspektora nadzoru na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu technicznego; 3.3. wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 3.4. potwierdzanie gotowości do odbioru robót. 3.5. uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 3.6. wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 3.7. uczestniczenia w Radach Budowy zorganizowanych przez Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z rad; 3.8. kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 3.9. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 3.10. potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż.; 3.11. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 3.12. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni od dnia ich zgłoszenia do odbioru, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych przekazywania ich do użytkowania; 3.13. wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 3.14. wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 3.15. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 3.16. żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad;
3.17. wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 3.18. uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 3.19. udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 3.20 potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 3.21.wykonywanie cyfrowej dokumentacji fotograficznej robót ulegających zakryciu lub zanikających; 3.22.udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót i zastosowania materiałów; 3.23. potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 3.24. kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 3.25. sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 3.26. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 3.27. prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy; 3.28. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji techniczno-ruchowej; 3.29. bieżące prowadzenie i przekazywanie dokumentacji zdjęciowej budowy Zamawiającemu;
3.30. prowadzenie rejestru pobytów nadzoru na budowie; 3.31. inne zadania wynikające z przepisów prawa budowlanego.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
03.11.2020 | 11:00
» Location
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
Ustka 76-270
Województwo: pomorskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
» Buyer data
Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
Ustka 76-270
Województwo: pomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.