Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w budynkach: 1. Szkoły Podstawowej w Bączej-Kuninie; 2. Szkoły Podstawowej w Żeleźnikowej Małej; 3. Szkoły Podstawowej we Frycowej
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w budynkach gminnych tj.:
Zadanie nr 1. Szkoły Podstawowej w Bączej-Kuninie;
Zadanie nr 2. Szkoły Podstawowej w Żeleźnikowej Małej;
Zadanie nr 3. Szkoły Podstawowej we Frycowej;
zgodnie z projektami technicznymi instalacji fotowoltaicznych.
Do obowiązków wykonawcy należy:
● dokonanie wizji lokalnej obiektów;
● dostawa i montaż nowych urządzeń i komponentów składających się na kompletną instalację fotowoltaiczną;
● przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej i uruchomienie;
● wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń urządzeń i instalacji;
● przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników obiektu w zakresie obsługi instalacji oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych;
● sporządzenie i przekazanie właścicielowi obiektu kompleksowej dokumentacji powykonawczej, zawierającej m.in. projekt instalacji, instrukcję obsługi, karty katalogowe urządzeń, raport z testów i pomiarów końcowych instalacji, nastawy zabezpieczeń falownika;
● nieodpłatne serwisowanie instalacji w okresie wskazanym w dokumentacji przetargowej;
Zakres prac montażowych obejmuje:
● Montaż konstrukcji wsporczej.
● Montaż modułów fotowoltaicznych.
● Montaż falowników fotowoltaicznych.
● Poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC.
● Montaż zabezpieczeń strony AC i DC.
● Wykonanie testów i pomiarów końcowych.
● Wykonanie testowego uruchomienia obwodu instalacji fotowoltaicznej.
● Instruktaż użytkowania instalacji fotowoltaicznej.
● przygotowanie wniosku do zarządcy publicznej sieci elektroenergetycznej w celu włączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej na warunkach najbardziej korzystnych dla Inwestora wraz z deklaracją zgodności producenta przyłączanego sprzętu oraz załatwienie w imieniu zamawiającego wszelkich formalności umożliwiających przystąpienie do użytkowania instalacji.
● dokonanie wszelkich uzgodnień i zgłoszeń wymaganych przepisami prawa.
Gmina Nawojowa w celu realizacji w/w obowiązków udzieli wybranemu wykonawcy stosownego pełnomocnictwa;
2. Na wykonawcy spoczywać będzie także:
a) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami;
b) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla zakresu objętego umową.
3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ.
Użyte w dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane.
4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom budowlanym.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy fachowej i zasad technicznych.
7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.
8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
30.10.2020 | 09:00
» Location
Ogrodowa 2
Nawojowa 33-335
Województwo: małopolskie
Polska
» Category assortment
- Technical building installation services
» Buyer data
Gmina Nawojowa
Ogrodowa 2
Nawojowa 33-335
Województwo: małopolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.