Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków– 3 części
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków – 3 części. 2. Zamówienie obejmuje 3 zadania – części:
1) Część nr 1 – Remont ulic: Browarnej, Niwy, Makowej – w zakres zamówienia wchodzi: Frezowanie / demontaż nawietrzni bitumicznej wraz z utylizacją urobku we własnym zakresie (660m2), wykonanie koryta jezdni wraz z transportem i utylizacją urobku we własnym zakresie (140m3), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 35 cm (400 m2), wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 8 cm (995m2), wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - na całej powierzchni MMA, wyrównanie 75kg/m2 (45t), nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm (1415m2), nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm (674 m2) regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych (szt. 3), paski z kruszywa szer. 0,5 m wraz ze ścięciem poboczy i utylizacją urobku (996m). 2) Część nr 2 – Remont ulicy Groniec – w zakres zamówienia wchodzi: Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - na całej powierzchni MMA, wyrównanie 75kg/m2 (40,5t), nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm (560m2), regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych (3szt.), regulacja wysokościowa włazów kanalizacyjnych fi 600 (5 szt.), opaski z kruszywa szer. 0,5 m wraz ze ścięciem poboczy i utylizacją urobku (255m). 3) Część nr 3 - Remont cząstkowy masą mineralno-asfaltową na gorąco – w zakres zamówienia wchodzi: Remont cząstkowy masą mineralno-asfaltową na gorąco gr 5 cm. Zakres: frezowanie na gł. 5 cm, ocięcie krawędzi, oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową, warstwa MMA 5cm, oblanie masą zalewową "szwów", utylizacja urobku (500m2). 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następujących gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) Dla części nr 1 – minimalny: 24 miesiące, maksymalny: 60 miesięcy 2) Dla części nr 2 – minimalny: 24 miesiące, maksymalny: 60 miesięcy 3) Dla części nr 3 – minimalny: 12 miesięcy, maksymalny 24 miesiące 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 7A – dla części nr 1, 7B – dla części nr 2, 7C – dla części nr 3. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 8 dla części od 1 do 3.
5. Zamawiający - w każdej części- wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, przewidziane do realizacji zamówienia (osoby, które wykonują czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót), wykonujące roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy np. pracownicy fizyczni, operatorzy maszyn budowlanych oraz operatorzy sprzętu budowlanego, kierowcy) byli zatrudnieni przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w stosunku do kierownika budowy, geodetów, dostawców. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym realizowane m.in. przez osoby wskazane w pkt. 5, z wyłączeniem czynności realizowanych przez kierownika budowy, geodetów, dostawców wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, dot. ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, dot. ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Cz. II SIWZ. 12. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
02.11.2020 | 10:00
» Location
ul. Rynek 1
Sławków 41-260
Województwo: śląskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Sławków
ul. Rynek 1
Sławków 41-260
Województwo: śląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.