PRZEGLĄD GŁÓWNY APARATÓW POWIETRZNYCH FENZY - SPRAWA NR 110/2018

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd główny aparatów powietrznych FENZY.
2. Zakres wykonania przeglądu głównego aparatów powietrznych FENZY objętych przedmiotem zamówienia, należy wykonać co najmniej zgodnie z:
1) zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz warunkami umowy;
2) instrukcją obsługi producenta urządzenia (Instrukcja obsługi producenta urządzenia FENZY AERIS jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego - na pisemny wniosek Wykonawcy);
3) obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wykonywanej usługi.

3. Wymagany zakres czynności:
Przegląd główny automatu płucnego i reduktora wysokiego ciśnienia aparatów powietrznych FENZY AERIS po 6 letnim okresie używalności.
Rodzaj sprzętu:

1)Reduktor wysokiego ciśnienia aparatu powietrznego FENZY AERIS,
ZAKRES CZYNNOŚCI:
wymiana uszczelek i części:
- RELIEF KIT
- zestaw naprawczy sygnalizatora ostrzegawczego
- zestaw naprawczy do regulatora przepływu
- zestaw naprawczy tłoka
- zestaw uszczelek do reduktora HP
- FITTING KIT 200/300 B
- zestaw naprawczy zaworu
- zestaw naprawczy do przewodu HP bez manometru
- zestaw naprawczy do przewodu MP

(wpis do książki paszportowej o dopuszczeniu do dalszego użytku) - ILOŚĆ 36 SZT.
2) Automat płucny aparatu powietrznego FENZY AERIS,
ZAKRES CZYNNOŚCI:
Wymiana:

- membrany
- sprężyny
- układów tłoczących

(wpis do książki paszportowej o dopuszczeniu do dalszego użytku) - ILOŚĆ 36 SZT.

Miejsce wykonywania przeglądu: siedziba Wykonawcy lub miejsce będące w dyspozycji Wykonawcy zapewniające profesjonalny i fachowy przegląd sprzętu;
4. Materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu przeglądu, winny posiadać atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, wydane przez upoważnione instytucje. Przedmiotowe materiały muszą być nowe i nieużywane.
5. Czynności objęte przedmiotowym zamówieniem dotyczące przeglądu głównego aparatów powietrznych FENZY winny być przeprowadzone przez osoby/podmioty uprawnione przez producenta urządzenia firmę HONEYWELL SAFETY PRODUCTS i odbywać się z użyciem stanowiska testowego, specjalistycznych narzędzi oraz oryginalnych części z zachowaniem procedur wynikających z instrukcji obsługi producenta.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres
12-miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności określone w Rozdziale III ust. 3 były zatrudnione na umowę o pracę
w okresie realizacji zamówienia.
Inne ewentualnie wykazywane osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy.
a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:
Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych po zawarciu umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, adres zamieszkania. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli.
b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 7 SIWZ, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej.
Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 7 Ogólnych Warunkach umowy.
W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.

8. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

31.10.2018 | 11:30


» Location

ul. Czwartaków 3
Grudziądz 86-300
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Category assortment

  • Fire-fighting equipment
  • Maintenance services

» Buyer data

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
Grudziądz 86-300
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.