Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem systemu depozytorów kluczy dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku- Białej
» Notice description
1. Przedmiotem umowy jest „Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem systemu depozytorów kluczy dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku- Białej” w podziale na zadania.
1.1. Zadanie nr 1 – Dostawa wraz z wniesieniem i montażem depozytora na 75 kluczy, ilość 1 sztuka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
1.2. Zadanie nr 2 – Dostawa wraz z wniesieniem i montażem depozytora na 70 kluczy, ilość 1 sztuka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
1.3. Zadanie nr 3 – Dostawa wraz z wniesieniem i montażem depozytora na 65 kluczy, ilość 1 sztuka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
1.4. Zadanie nr 4 – Dostawa wraz z wniesieniem i montażem depozytora na 55 kluczy, ilość 1 sztuka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
1.5. Zadanie nr 5 – Dostawa wraz z wniesieniem i montażem depozytora na 35 kluczy, ilość 1 sztuka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31700000-3 – Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51900000-1 – Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli.
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
3.1 załączniku nr 1 do SIWZ –formularz ofertowy,
3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy,
3.3 załączniku nr 3 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy;
3.4 załączniku nr 4 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
3.5 załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej,
3.6 załączniku nr 6 do SIWZ – formularz cenowy dla wszystkich zadań.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia wraz z dostawą, wniesieniem i montażem był fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 6 do SIWZ nazwy, producenta i modelu oferowanych urządzeń. Brak wpisania modelu i/lub producenta oferowanych urządzeń będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ.
5. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą urządzeń ponosi Wykonawca.
6. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia przez Wykonawcę innego sprzętu pod warunkiem, iż funkcjonalność sprzętu i cena pozostanie bez zmian. Prośbę o zmianę sprzętu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu na piśmie.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji na okres minimum 24 miesięcy i maksimum 48 miesięcy od dnia podpisania, bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.
8. Szczegółowe warunki realizacji serwisu gwarancyjnego, napraw sprzętu zostały określone we wzorze umowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę, wniesienie i montaż asortymentu do Zamawiającego na własny koszt.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ).
11. Zamawiający wymaga aby w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, Wykonawca przedstawił na wezwanie Zamawiającego i w jego siedzibie, w maksymalnym terminie określonym w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp prezentację urządzeń zaoferowanych w ofercie wraz z dokumentacją (specyfikacją) techniczną potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań. Zamawiający nie zapewnia sprzętu do obsługi prezentacji. Prezentacja będzie podlegała ocenie zgodności oferowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, czy przedstawione urządzenia spełniają minimalne wymagania Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do zaprezentowania urządzeń w siedzibie Zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu.
12. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 1, 2, 4 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
11.10.2018 | 09:00
» Location
ul. J. Lompy 19
Katowice 40038
Województwo: śląskie
Polska
» Category assortment
- Electrical and electronic devices
» Buyer data
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19
Katowice 40038
Województwo: śląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.