Dostawa papieru kserograficznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

» Notice description

Nazwa: Papier kserograficzny jakość Premium
Opis: A4 (ryza 500 szt.), kolor biały, gramatura 80 g/m2, białość nie mniej niż 170 (ICE 172 +/-2)
Ilość: 1500 [ryz]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Termin płatności 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin i warunki realizacji (Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania umowy do siedziby Zamawiającego. Rozładunek, wwiezienie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego).
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Gwarancja (Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia realizacji dostaw.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
)
Wzór umowy (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Klauzula informacyjna RODO (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Reklamacje (Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją.
Zamawiający wyznacza 3-dniowy termin na usunięcie przez Wykonawcę wad towaru
w okresie gwarancji lub rękojmi, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego tego faktu do Wykonawcy.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.) (Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam")

Opis i specyfikacja:


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty
na dostawę papieru kserograficznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w
postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu
wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie
do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000
zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r PZP ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) na mocy art.
2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

1. Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę 1500 ryz papieru
kserograficznego A4, 80g, klasyfikacja

bieli nie mniej niż 170 (ICE 172 +/-2)
Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone
towary, liczonej od dnia dostawy.
2. Termin realizacji zamówienia.
Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania
umowy do siedziby Zamawiającego PUP w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3; 26-612
Radom - 1500 ryz.
Rozładunek oraz wniesienie towaru Wykonawca wykona własnymi
siłami.
3. Reklamacje.
a) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3
dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w
całym okresie objętym gwarancją.
b) Zamawiający wyznacza 3-dniowy termin na usunięcie przez
Wykonawcę wad towaru

w okresie gwarancji lub rękojmi, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego
tego faktu do Wykonawcy.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie
elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 22.05.2024 r. do godz.
11:00
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 21 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Agnieszka Leśkiewicz.
7. Kryteria oceny ofert.
Cena brutto – 100 %
8. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych
negocjacji:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji
warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia
dokumentów potwierdzających udział

w postępowaniu,
c) złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w
jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
zamówienia bez podania przyczyny.
e) przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia
umowy,
f) powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego,
g) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
9. Załączniki do oferty stanowią:
1) Wzór umowy
2) Klauzula RODO




W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 38 67 118.- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

22.05.2024 | 11:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests on OnePlace in last 10 days.