Zakup i dostawa taśm przenośnikowych dla PAK Górnictwo Sp. z o.o. (PAKG-007/2024).

» Opis zapytania

PAK Górnictwo Sp. z o.o.
a) Zakup i dostawa taśm przenośnikowych ogólnego przeznaczenia na przenośniki maszyn podstawowych z podziałem na części:
CZEŚĆ 1Taśmy przenośnikowe wg. specyfikacji dla części 1 - Załącznik nr 1
CZEŚĆ 2Taśmy przenośnikowe wg. specyfikacji dla części 2 – Załącznik nr 1
CZEŚĆ 3Taśmy przenośnikowe wg. specyfikacji dla części 3 – Załącznik nr 1.
b) Ww. roboty nie są robotami w ruchu zakładu górniczego.[Jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty.]2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Okres obowiązywania umowy od daty podpisania do terminów wskazanych w Załączniku nr 1.b) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Określone w specyfikacji Załącznik nr 1.c) Szczegółowa lokalizacja dostaw: wskazana w Załączniku nr 1.d) Materiał musi być fabrycznie nowy.e) Wykonanie zgodnie z załączoną lub przekazaną specyfikacją.f) Warunki gwarancyjne – Wykonawca w treści oferty określi warunki gwarancyjne; minimalny wymagany okres gwarancji 24 miesiące.3) Warunki dostaw/wykonania:a) Transport na koszt Dostawcy/Wykonawcy.b) Termin: Realizacja dostaw sukcesywnie w terminach wskazanych w Załączniku nr 1.c) obowiązek pozyskania wszelkich innych niezbędnych danych i materiałów koniecznych do wykonania obciąża Wykonawcę,d) Miejsce i godziny odbioru: Magazyn - (adres magazynu: wskazany w Załączniku nr 1), w godzinach od 6:00 do 13:00, wyłącznie w dni robocze.e) Wymagane dokumenty w momencie fizycznej dostawy: określone w Załączniku nr 1.f) Wymagane jest poprawne zaadresowanie oraz umieszczenie numeru umowy/zamówienia w widocznym miejscu elementu dostawy - brak pełnego i poprawnego adresu dostawy lub brak numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu może spowodować odmowę przyjęcia przesyłki.g) W przypadku gdy rozładunek zamówionego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego rozładunku - nie dotyczy.4) Termin i forma płatności: przelew 30 dni po otrzymaniu poprawnej faktury.5) Złożenie oferty handlowej jest:a) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści niniejszego zaproszenia do składania ofert, regulaminu Internetowej Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego,b) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem wzoru umowy (jeżeli jest dołączony do zaproszenia), oświadczeniem o braku zastrzeżeń do projektu umowy i zobowiązaniem do podpisania umowy w przypadku wyboru jego oferty oraz zobowiązaniem odesłania podpisanej umowy Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni od jej otrzymania,c) potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,d) potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert w imieniu Dostawcy/Wykonawcy przez osobę składającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,e) w przypadku udziału Oferenta w dogrywce potwierdzeniem akceptacji zawartych w opisie dogrywki warunków,f) oświadczeniem Oferenta, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym, oraz zapoznał się z klauzulą informacyjną umieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego,g) oświadczeniem Oferenta, że jest czynnym podatnikiem VAT, a brak posiadania statusu czynnego podatnika VAT wymaga wyraźnego określenia w treści składanej oferty,h) oświadczeniem Oferenta, że oferta będzie wiążąca 30 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu, a w sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, jego oferta pozostanie wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.6) Oferty:a) Oferty będą przyjmowane od dnia: 09-05-2024 r. od godz. 08:00b) Oferty będą przyjmowane do dnia: 23-05-2022 r. do godz. 16:00c) Składanie ofert częściowych: Dopuszczalne.d) Składanie ofert równoważnych: Niedopuszczalne.e) Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.f) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert i o ile nie określono inaczej nie zwraca materiałów przesłanych w związku z ofertą.g) Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów.h) Przewidywany termin wyboru najkorzystniejszej oferty: przed terminem związania ofertą.i) Kryterium wyboru oferty: cena.j) Oferta musi zawierać:i) dane Oferenta składającego ofertę,ii) proponowane wynagrodzenie netto w PLN z podziałem na pozycje danej części – Załącznik nr 2.iii) adres mailowy do prowadzenia korespondencji,iv) dokumenty wskazane w pkt k).k) Wymagania formalne udziału w postępowaniu:i) Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.ii) Załączenie w internetowym formularzu dokumentów:(1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,(2) wykazu zrealizowanych dostaw z okresu ostatnich 5. (pięciu) lat na kwotę:(a) 2.000.000,00 PLN - dla części 1,(b) 5.000.000,00 PLN – dla części 2,(c) 1.000.000,00 PLN – dla części 3z wykorzystaniem Załącznika nr 3.7) Wadium:a) Warunkiem uczestnictwa w procedurze jest wniesienie wadium.b) Wadium określa się w wysokości: 150.000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy) PLN.c) Wadium może być wniesione w następujących formach:i) pieniężnej,ii) gwarancjach bankowych,iii) gwarancjach ubezpieczeniowych.d) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: nr 79 1090 1199 0000 0000 1900 2727 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu – nr PAKG-007/2024”.e) Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.f) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej muszą być dostarczone w oryginale przed terminem zakończenia zbierania ofert.g) Wadium złożone przez Oferentów, których oferty nie zostały wybrane, podlega zwrotowi niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, a Oferentowi, którego oferta została wybrana zwraca się po zawarciu Umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli było wymagane.h) Wadium wniesione w formie pieniężnej zwracane jest Dostawcy/Wykonawcy w wysokości w jakiej zostało wniesione bez odsetek.i) Wadium może być zatrzymane w sytuacji, gdy Oferent uchyla się od zawarcia Umowy, uchyla się od pisemnego potwierdzenia Oferty złożonej w aukcji elektronicznej albo nie wniósł w terminie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy albo zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.8) Oferent, jeżeli inaczej nie ujęto w załączonym do zaproszenia projekcie umowy, zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:a) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy/Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za tę część przedmiotu zamówienia, której dotyczy odstąpienie,b) za zwłokę w dostawie/wykonaniu - w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki, nie mniej jednak niż 200 zł,c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:a) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku pełnego i poprawnego adresu dostawy i numeru magazynu oraz braku numeru umowy/zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu elementu dostawy.b) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku dokumentów identyfikujących dostawę ("WZ", faktura lub list przewozowy) lub braku dokumentów określonych w punkcie 3 ppkt e.c) Odmowy rozładunku w przypadku gdy rozładunek dostarczonego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców.d) Odmowy rozładunku materiałów dostarczonych po godzinie 13:00.e) Odrzucenia oferty jeżeli jej treść jest niezgodna z zaproszeniem do złożenia Oferty.f) Zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń lub oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania.g) Zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania.h) Swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.i) Częściowego wyboru oferty - w ramach danej pozycji, lub – po wspólnym uzgodnieniu: częściowego wyboru oferty również z jednej pozycji.j) Stosowania dogrywki (np. aukcji lub negocjacji) do postępowań realizowanych w trybach które przewidują taką możliwość.k) W sytuacji dogrywki w formie aukcji odmowy uznania zgłoszenia przez Oferenta problemów technicznych (uniemożliwiających udział w aukcji) w przypadku braku uczestnictwa Oferenta w aukcji testowej.l) Żądania od Dostawcy/ Wykonawcy pisemnego potwierdzenia cen na materiały/usługi objęte postępowaniem.m) W przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy/Wykonawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.10) Pozostałe:a) Przetarg nie odbywa się w myśl przepisów zawartych w ustawie prawo zamówień publicznych.b) Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną.c) Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań w formie pisemnej do trzech dni roboczych przed dniem rozpoczęcia zbierania ofert, a odpowiedzi zostaną opublikowane do dnia rozpoczęcia zbierania ofert. Pytania należy kierować do kupca prowadzącego postępowanie: Ryszard Sułek; sulek.ryszard@zepak.com.pld) W przypadku konieczności ponownego zakupu materiału ujętego w wybranej ofercie i potwierdzenia przez Dostawcę utrzymania ceny oraz dostępności, Zamawiający pozostawia sobie możliwość złożenia ponownego zamówienia.e) Dostawy mogą być realizowane na podstawie zawartej umowy lub zamówienia.11) Załączniki:a) Załącznik nr 1 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.b) Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.c) Załącznik nr 3 – Wykaz dostaw.d) Załącznik nr 4 - Projekt umowy.

Produkty
1. TAŚMA PRZENOŚNIK. 2250 St-2500 14+7 H+A1Brak tekstu - 52 mb
2. TAŚMA PRZENOŚNIK. 1800 St-2500 14+7 H+A1 - #1Ilość odcinków:
1. 111 m,
2.. 21 m. - 132 mb
3. TAŚMA 1800 St-1600 14T+6T H+A1Ilość odcinków:
1. 86m,
2. 38m. - 124 mb
4. TAŚMA 1600 St-1600 14T+6T H+A1Brak tekstu - 70 mb
5. TAŚMA PRZENOŚNIK. 1900 St-2500 14+7 H+A1Ilość odcinków:
8 x 250m. - 2000 mb
6. TAŚMA PRZENOŚNIK. 1800 St-2500 14+7 H+A1 - #2Ilość odcinków:
1. 8 x 250m,
2. 174m. - 2174 mb
7. TAŚMA 1600/5 B1800 7+3 H GUM.-TKAN.Ilość odcinków:
1. 163m,
2.. 285m. - 448 mb

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

23.05.2024 | 16:00


» Lokalizacja

600-lecia 9
62-540 Kleczew


» Kategoria asortymentowa

  • Maszyny, urządzenia i części zamienne

» Dane nabywcy

PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A.
600-lecia 9
62-540 Kleczew
NIP: 665-00-03-147


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się