Naprawa poszycia dachu w budynku Komendy Powiatowej Policji w Rawie Mazowieckiej przy ul. Kościuszki 23.

» Opis zapytania

Nazwa: Naprawa poszycia dachu w budynku Komendy Powiatowej Policji w Rawie Mazowieckiej przy ul. Kościuszki 23.
Opis:
Ilość: 1 [robota budowlana]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



Łódź, dnia 09.05.2024 r.

Komenda Wojewódzka Policji
w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112

91-048 Łódź





Zapytanie
ofertowe

dotyczące:
naprawa poszycia dachu w budynku Komendy Powiatowej Policji w Rawie
Mazowieckiej przy ul. Kościuszki 23 .







I.
ZAMAWIAJĄCY

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

NIP: 7260004458, REGON: 470754976



II.
CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem
zamówienia jest :
wykonanie naprawy poszycia dachu w KPP w
Rawie Mazowieckiej. Dach kryty papą termozgrzewalną, likwidacja przecieków.

2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Wizja lokalna zostaje
wyznaczona w każdy dzień roboczy od dnia 13.05.2024 r. do dnia 15.05.2024 r. w godzinach
9.00-10.00, należy zgłosić się do Dyżurnego KPP. Oferty firm, które nie
dokonały wizji lokalnej wraz z pomiarami nie będą brane pod uwagę przy wyborze
Wykonawcy.

3. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:

1.
Zamawiający nie dopuszcza przekazania wykonania
przedmiotu umowy/zlecenia lub jego części podwykonawcom.

2.
Minimalna
gwarancja wynosi 24 miesiące od dnia
wykonania naprawy wymagającej zastosowania części zamiennych.





III.
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.
Termin
rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia po akceptacji oferty przez
Zlecającego.





IV.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien
przedstawić ofertę na Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 załączonym do Zapytania ofertowego.

Oferta powinna:

- być opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

-
zawierać adres lub siedzibę firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, a w
przypadku działalności gospodarczej prowadzonej przez osobę fizyczną – numer
PESEL właściciela firmy,

- być podpisana czytelnie przez Wykonawcę.



V.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta
powinna być przesłana za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS:

do dnia 20.05.2024
r.

2. Ocena ofert zostanie dokonana w ciągu 5 dni roboczych od terminu ostatniego
dnia składania ofert.

3. Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4. Wykonawca
może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający
może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.



VI.
OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na
podstawie następujących kryteriów:

· Cena 100%



VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
poinformuje Wykonawców, którzy złożyli
odpowiedzi na zapytanie ofertowe za pośrednictwem podanych przez
zainteresowanych adresów poczty elektronicznej lub telefonicznie.





VIII. INNE WARUNKI
POSTANOWIENIA

1. Nie
dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy / zlecenia.

2.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikające z oferty Wykonawcy
nastąpi na
podstawie faktury VAT / rachunku po
uprzednim dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia przez

Zamawiającego (Protokół końcowy odbioru
usługi), który będzie zawierać numer rachunku bankowego
Wykonawcy, znajdujący się w wykazie podmiotów prowadzonym przez administrację
skarbową na podstawie
odrębnych przepisów podatkowych). Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia
rachunku bankowego
Zamawiającego.

3.
W przypadku braku rachunku bankowego w wykazie na
dzień płatności faktury VAT / rachunku, Wykonawca jest zobowiązany do skorygowania
faktury poprzez wskazanie w jej treści rachunku bankowego znajdującego się w
wykazie. W takim przypadku bieg terminu płatności rozpoczyna się od dnia
doręczenia Zamawiającemu faktury korygującej.

4.
Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia obciążeń
nałożonych na Zamawiającego przez administrację skarbową, jeżeli z tytułu
przedmiotowej transakcji Wykonawca nie wykona prawidłowo zobowiązań
podatkowych, w szczególności nieprawidłowo określi stawki podatku od towarów i
usług lub nieprawidłowo rozliczy z urzędem skarbowym kwotę podatku od towarów i
usług w zakresie tej transakcji. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do
wyrównania Zamawiającemu innych negatywnych skutków, związanych z podaniem
przez Wykonawcę rachunku nie znajdującego się w wykazie lub brakiem rachunku
bankowego Wykonawcy w wykazie.

5.
Należność będzie płatna przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT / rachunku. Do
faktury VAT / rachunku należy dołączyć protokół wykonania usługi potwierdzony
przez użytkownika obiektu (przedstawiciela KPP w Bełchatowie).





6.
Fakturę VAT / rachunek należy wystawić i przesłać na adres:

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

NIP: 726-000-44-58

W opisie faktury VAT / rachunku należy wskazać
nazwę jednostki, w której wykonano usługę.

7.
Zastrzega się niedopuszczalność przeniesienia wierzytelności, o której mowa w
ust. 2 na osobę trzecią bez
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem
nieważności.

8. Za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w wykonaniu
przedmiotu zamówienia w stosunku do
terminu,

o którym mowa w pkt. III, Zamawiający jest uprawiony do naliczenia Wykonawcy kary
umownej w wysokości 0,2
% wartości wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy, nie więcej niż 10
% wartości oferty Wykonawcy.

9. W
razie odstąpienia przez którąkolwiek ze
stron od umowy z przyczyn leżących po
stronie


Wykonawcy, Zamawiający jest uprawniony do naliczenia Wykonawcy kary
umownej w wysokości 20%


wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy.

10. Naliczoną karę umowna Zamawiający może
potrącić z należności Wykonawcy objętej fakturą VAT /rachunkiem za wykonanie
zamówienia.



IX. KLAUZULA
INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO

Zgodnie z
art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający
informuje, o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, tj.:

1.
Administratorem Danych Osobowych (ADO) będzie Komendant
Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul.
Lutomierskiej 108/112, kod 91-048

2.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych
(IDO) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3.
Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO, w celu
wykonania umowy zawartej przez potencjalnego Wykonawcę z Komendantem
Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym, w wyniku realizacji przedmiotowego
postępowania prowadzonego z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1.

4. ADO będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe
w postaci: imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu lub adresu email, które
zostały pozyskane od potencjalnego
Wykonawcy.

5.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do
realizacji przedmiotu zamówieni.

6.
W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych
osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

1)
dostępu do treści danych, na podstawie art. 15
RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji
niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania
zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;

2) sprostowania
danych, na podstawie art. 16 RODO;

3)
ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie
art. 18 RODO - jeżeli
kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są
przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu;

7.
W przypadku uznania, że
przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych
osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji
prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz
archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w
przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane
przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas
określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa
Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia
nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku.

9. Dane nie podlegają
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.



X.
DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi pod
numerem telefonu 47 841 39 65 lub
bezpośrednio na miejscu P. Bogdan Wójciak nr tel. 608 429 380.



XI.
ZAŁĄCZNIKI

1.
Formularz
ofertowy


Złóż ofertę


» Termin składania ofert

20.05.2024 | 11:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się