Back

Zakup oraz dostawa środków czystości

» Notice description

Nazwa: Zakup i dostawa środków czystości
Opis: Zakup i dostawa środków czystości wg załącznika
Ilość: 1 [komplet]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
W imieniu ……….......... informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na ………………..
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Regulamin obowiązujący
Wykonawców

składających za
pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej

oferty realizacji zamówień
na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku










Zamówienia realizowane przez
KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony
internetowej www.platformazakupowa.pl.


KWP w Białymstoku nie
rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem
Platformy Zakupowej.


Pełna specyfikacja
zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są
zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną
ofertę.


Podana przez Wykonawcę cena
za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty
realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi
żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np.
kosztów dostawy.


O ile nie wskazano inaczej,
oferty składa się w cenie brutto.


Wykonawca jest związany
złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.


Płatność nastąpi po
realizacji zamówienia.
Termin
płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP
w Białymstoku prawidłowo wystawionej faktury.


Wykonawca gwarantuje, że
przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany
przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z
opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające
z przepisów prawa.


W przypadku realizowania
dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną
przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.


KWP w Białymstoku wybierze
ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu
kryteriami wyboru oferty.


W przypadku kilku pozycji
zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo
wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.


KWP w Białymstoku zastrzega,
że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.


Warunkiem złożenia oferty
jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego
regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem
przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy
regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki
postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.


KLAUZULA RODO.


Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:



administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Białymstoku;


nadzór
nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor
ochrony danych osobowych:


inspektor ochrony danych
osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane
zostały zamieszczone na stronie BIP KWP w Białymstoku, adres
e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl


Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,
c i f RODO w celu:



prowadzenia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,



w
przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj.
realizacji jej postanowień;



odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta
z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;


Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane:



do
celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z
Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z
kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia;


do
celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,



po
zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie
obowiązującego prawa, w szczególności:



przez
okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający
z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,


przez
okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa
regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów
dochodzenia tychże roszczeń,



przez
okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele
archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym
Wykazem Akt Policji,



przez
okres określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych
lub historycznych lub statystycznych;



w
przypadku zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach
projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i
zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi
dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa
właściwych dla środka pomocowego;


podanie
przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę
przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis prawa;



w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;


posiada
Pani/Pan:



na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;


na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*;


na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;



prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;



nie
przysługuje Pani/Panu:



w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;


prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;


na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO.








*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.



















Oświadczenie
wykonawcy składającego ofertę:
Oświadczam,
że:

 dane
osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i
udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

 wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu






/W
przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie
treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu
przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę
rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych
na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające
m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.),
zwanej dalej „ustawą Pzp”.Na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza
się:
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką
dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Termin ważności produktów nie krótszy niż 18 miesięcy.
Termin realizacji do dnia 24.05.2024 r.












W razie niewyrażenia zgody
na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!




Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia próbek papieru toaletowego od wybranych oferentów.

Telefon kontaktowy 47 711 26 33Edyta Łapińska 667 945 955

W razie wybrania Państwa oferty zostanie przesłane zamówienie.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.05.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

KWP Białystok


» Contact details

Available after sign in

Sign in