Powrót

Wymiana drewnianej stolarki okiennej w dwóch lokalach mieszkalnych administrowanych przez ABM w Zielonej Górze: ul. Chrobrego 38/4, ul. Głowackiego 7/7

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Termin zakończenia robót ustala się na 30.09.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Kaucja (Przy robotach o oferowanej wartości netto robót powyżej 20 000,00 zł Wykonawca wnosi kaucję w wysokości 5% tej kwoty na zabezpieczenie
roszczeń z tytułu gwarancji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Gwarancja i rękojmia (Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 m-cy gwarancji na wykonane roboty
licząc od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 m-cy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dokumentacja projektowa (Zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz decyzją Konserwatora Zabytków. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie wykonawcy ("Oświadczam/y, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

17.05.2024 | 12:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się