Powrót

naprawa powypadkowa pojazdu służbowego Policji BMW 330IX

» Opis zapytania

Nazwa: naprawa powypadkowa pojazdu służbowego Policji
Opis: naprawa powypadkowa pojazdu: BMW 330IX, nr VIN WBA88X91020BN83089, rok produkcji 2019, pojemność silnika 1998 ccm, moc 185 kW. Szkoda zgłoszona do zakładu ubezpieczeń ERGO HESTIA S.A.
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
czas realizacji usługi (jak najkrótszy (odpowiedni do prawidłowej naprawy pojazdu -usługa zgodna z technologią napraw i obsług producenta pojazdu))
okres gwarancji na wykonaną usługę (Nie większy jak 60 miesięcy)

Opis i specyfikacja:


- KLAUZULA
RODO -

Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:

1)
administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;

2)
nadzór nad prawidłowym
przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:

inspektor
ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
– dane zostały zamieszczone na stronie BIP KWP w Białymstoku, adres e-mail
inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl

3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:

a)
prowadzenia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

b)
w
przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;

4)
odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania lub umowa zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją
dotycząca;

5)
Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane:

a)
do celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z kategorii archiwalnej
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

b) do celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,

c) po
zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w
szczególności:


i.
przez okres przechowywania dokumentacji księgowej i
podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,


ii.
przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów
prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów dochodzenia
tychże roszczeń,


iii.
przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu
na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym
Wykazem Akt Policji,


iv.
przez okres określony w odrębnych przepisach do celów badań
naukowych lub historycznych lub statystycznych;

6)
w przypadku zamówień
publicznych oraz umów prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze środków
pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie
wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa
właściwych dla środka pomocowego;

7)
podanie przez Panią/Pana
danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych osobowych
stanowi bowiem przepis prawa;

8)
w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;

9)
posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO**;

d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

10)
nie przysługuje Pani/Panu:

a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.







*Wyjaśnienie: skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Regulamin
obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy
Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
Zamówienia realizowane
przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Pełna
specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za
złożoną ofertę.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację
zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że
KWP w Białymstoku nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z
realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Termin
płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji
zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Białymstoku prawidłowo
wystawionej faktury.
Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji
dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub
wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz
spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
W przypadku
realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze
złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
KWP w Białymstoku wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
W
przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
KWP
w Białymstoku zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.
Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem
przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin
oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a
także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Termin
realizacji zamówienia: jak najkrótszy (odpowiedni do prawidłowej naprawy
pojazdu -usługa zgodna z technologią napraw i obsług producenta
pojazdu)

KOSZTY TRANSPORTU PO STRONIE Wykonawcy
Miejsce odbioru i dostawy: PLAC Komendy Miejskiej Policji
Zespołu ds. Transportu 16-400 Suwałki ul. Generała Kazimierza
Pułaskiego 26
Wykonawca musi posiadać wiedzę i
doświadczenie oraz wszelkie uprawnienia niezbędne do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Wykonawca przystępujący do
postępowania musi dokonać naprawy w warsztacie znajdującym się w
granicach administracyjnych miasta Suwałk lub mieszczącym się max. do 10
km od granic miasta Suwałki

Wykonawca składając ofertę
oświadcza że zapoznał się z warunkami w postępowaniu i nie wnosi do nich
żadnych zastrzeżeń oraz, że zamówienie będzie realizowane zgodnie ze
wszystkimi wymaganiami.
Wykonawca załączy do oferty: formularz ofertowy, wykaz stanowisk i urządzeń, wykaz osób i aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy.
Pojazd do oględzin (oględziny można przeprowadzić w godz 10.00 - 13.00) znajduje się
na placu Komendy Miejskiej
Policji Zespołu ds. Transportu na ul. Generała Kazimierza
Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki ( kontakt do osoby umożliwiającej dokonanie oględzin
– Jarosław Myszkowski tel. 47 714
1405 ).


w razie pytań: osoba do kontaktu Kamil Rećko tel. 47 711 2680,
500 656 031, Dariusz Mojsak tel. 47 711 2681, Wojciech Oleszkiewicz tel.
47 7113149,

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.04.2024 | 15:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

KWP Białystok


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się