Powrót

Modernizacja rurociągu gazu opałowego baterii koksowniczej nr 1-2

» Opis zapytania

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Zamawiający:
Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze „Victoria” Spółka Akcyjna z siedzibą  w Wałbrzychu /58-305/ przy ul. Karkonoskiej 9, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000056561, kapitał zakładowy 2.152.265,00 zł, w całości opłacony, NIP: 8860000191, dalej: „Spółka”.
Postępowanie o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na realizację zadania pn.:
„Modernizacja rurociągu gazu opałowego baterii koksowniczej nr 1-2”
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem postępowania jest realizacja Przedsięwzięcia w systemie „zaprojektuj i wybuduj” pn.: „Modernizacja rurociągu gazu opałowego baterii koksowniczej nr 1-2”, na Oddziale Produkcji Koksu w WZK „Victoria” S.A. w Wałbrzychu.
Przedmiot postępowania zostanie wykonany zgodnie z niniejszym SIWZ oraz wg wykonanej w ramach tego postepowania dokumentacji projektowej, a także w oparciu o Umowę, której projekt stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, w zakładzie Zamawiającego w Wałbrzychu, przy ul. Karkonoskiej 9.
Zakres zamówienia.
Zakres rzeczowy ETAP I - Projekt.
Wykonanie wielobranżowego wykonawczego projektu w zakresie:
Wykonania inwentaryzacji i oceny stanu technicznego miejsc zabudowy istniejącego rurociągu gazu koksowniczego opałowego oraz trasy i sposobu montażu dla nowego odcinka rurociągu, wraz z ich podparciami, mocowaniami, przejściami, dojściami umożliwiającymi bezpieczną eksploatację przynależnych urządzeń.
Doboru średnicy, materiału oraz trasy dla nowego rurociągu gazu opałowego dla bat. nr 1 i 2, z uwzględnieniem ilości gazu niezbędnego do zasilenia dwóch baterii koksowniczych (przepływ max. do 3000 Nm3/h dla jednej baterii koksowniczej; ciśnienie przed klapą regulacyjną p=~5kPa; ciśnienie za klapą regulacyjną p=~ 0,7-1,2kPa; temp. gazu opałowego t=0-30°C; karta charakterystyki gazu koksowniczego stanowi Załącznik nr 4).
Przeanalizowania możliwości poprowadzenia nowej trasy rurociągu opałowego, w miejscu istniejącego rurociągu wydmuchu, wraz z wykonaniem nowych kolan podłączeniowych z rurociągu zasilającego znajdującego się przy ścianie wieży węglowej nr 1, do nowego pionowego odcinka rurociągu.
Modernizacji końcowego odcinka kolektora gazu opałowego za klapą przeciwwybuchową, z wylotem poza strop baterii (komin na wzór zabudowany na baterii nr 5).
Wyznaczenia nowej trasy poziomego rurociągu opałowego w dyszowni baterii nr 2, uwzględniającej przejścia i dojścia obsługi na płytę dyszową z poziomu dyspozytorni AKPiA oraz bez demontażu istniejącego rurociągu opałowego.
Nowe rurociągi zaprojektować z odpowiednimi spadkami w celu odprowadzenia kondensatów do zamknięć syfonowych gazu.
Zaprojektowania podpór nowych odcinków rurociągów.
Zaprojektowania instalacji dla AKPiA.
Zaprojektowania króćców do parowania, do przyłączy AKPiA (przetworniki ciśnienia) na nowym rurociągu gazu opałowego.
Analizy sposobu wprowadzenia nowych odcinków rurociągu gazu opałowego na płytę dyszową baterii 1-2, wraz z koniecznymi przeróbkami i modyfikacjami (np. wprowadzanie nowego rurociągu od strony wejścia do pomieszczenia dyspozytorni AKPiA bat. nr 1, wiąże się z koniecznością m.in. poszerzenia otworu drzwi wejściowych, przesunięciem podestu zejścia na płytę dyszową).
Zaprojektowane zasuwy/zawory/przepustnice winny być wyposażone w napędy ręczne oraz dostosowane do obecnie używanych w Zakładzie Zamawiającego (unifikacja rozwiązań).
Zaprojektowania tymczasowego stanowiska spawalniczego spełniającego warunki do bezpiecznego wykonania spoin odcinków nowego rurociągu na płycie dyszowej od strony wejścia do pomieszczenia dyspozytora AKPiA baterii koksowniczej nr 1. W miejscu tym występuje strefa „2” zagrożenia wybuchem .
Etapowego wykonania prac, uwzględniającego maksymalny czas na postój i wyłączenie opalania baterii koksowniczej wynoszący do 8 godzin.
Dobór systemu antykorozyjnego, który wg klasyfikacji środowiska wg ISO 12944-1 „Klasyfikacja korozji atmosferycznej” wynosi C5-I agresywna chemicznie (atmosfera przemysłowa), musi być dostosowana do istniejących warunków pracy i mediów, z jakimi rurociągi będą miały kontakt, zapewniając trwałość powłok w okresie gwarancji, a także maksymalnie długą eksploatację Instalacji.
Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji, jeśli Wykonawca uzna je za konieczne.
UWAGA:
Projekty należy uzgodnić z Zamawiającym.
Zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za zastosowane rozwiązanie projektowe i ewentualne błędy, które mogą się w nich znajdować.
Zakres rzeczowy Etap II – Wykonanie
Dostawa, wykonanie warsztatowe i etapowa zabudowa wszystkich elementów objętych projektem obejmującym modernizację rurociągu gazu opałowego, wraz z układem przynależnych rurociągów, podpór, kolan, zasuw, opomiarowaniem i instalacją AKPiA, króćców odciekowych oraz armatury odcinającej.
Przygotowanie tymczasowego stanowiska spawalniczego spełniającego warunki do bezpiecznego wykonania spoin odcinków nowego rurociągu na płycie dyszowej od strony wejścia do pomieszczenia dyspozytora AKPiA baterii koksowniczej nr 1. W miejscu tym występuje strefa „2” zagrożenia wybuchem. . Po realizacji zadania – demontaż tymczasowego stanowiska spawalniczego.
Demontaż zachowawczy, odłączenie i zabezpieczenie instalacji elektrycznych oraz AKPiA, w sposób umożliwiający ich ponowne podłączenie na nowych rurociągach.
Etapowy montaż nowego odcinka rurociągu opałowego.
Przełączenie zasilania gazem opałowym ze starego do nowego rurociągu, uwzględniającego maksymalny czas na postój wynoszący do 8 godzin.
Wykonanie modernizacji instalacji osprzętu AKPiA wchodzących w zakres i rejon opracowania, wraz z podparciami i trasami kablowymi.
Wykonanie nowych podestów obsługowych, przejść, schodów, umożliwiających obsługę oraz bezpieczne dojścia do urządzeń i instalacji wymagających dostępu obsługi.
Wykonanie materiałowe rurociągów i instalacji zgodnie z dokumentacją projektową.
 Wszystkie prace zostaną przeprowadzone zgodnie z projektem wykonawczym oraz w sposób niestwarzający zagrożenia dla ciągłości ruchu w miejscu zabudowy nowych odcinków rurociągu opałowego, wraz ze wsparciem Zakładowej Służby Ratowniczej (ZSR) przy ewentualnych pracach wymagających nadzoru tejże służby.
Wykonanie projektu powykonawczego branżowego.
Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej - po 2 egzemplarze (płyta CD; DVD lub pendrive).
Powykonawcza dokumentacja w wersji elektronicznej winna zawierać:
- w formacie .pdf , DTR, instrukcje obsługi i eksploatacji, karty katalogowe, karty techniczne oraz inne dokumenty przynależne),
- w formacie .docx lub .pdf (opisy techniczne i projektowe, metryki projektu, instrukcje obsługi urządzeń).
Do projektu powykonawczego należy dołączyć - w języku polskim karty katalogowe, karty techniczne oraz karty informacyjne: podzespołów i części kupnych oraz materiałów eksploatacyjnych, które zostały zabudowane (np. zasuwy, zawory, napędy, itp.).
W kartach katalogowych i technicznych podzespołów lub części kupnych o charakterze zbiorczym lub ogólnym dla danego typu lub serii należy nanieść lub oznaczyć dokładny typ zabudowanego urządzenia lub podzespołu.
Do projektu powykonawczego należy dołączyć karty techniczne i instrukcje w języku polskim stosowania wykorzystanych technologii malarskich i zabezpieczeń antykorozyjnych z podaniem kodu RAL.
Wykonanie musi zapewniać odpowiednią dostawę materiałów, technologii wykonania oraz zabezpieczeń antykorozyjnych, dostosowany do istniejących warunków pracy, obciążeń i mediów z jakimi urządzenia będą miały kontakt, umożliwiając trwałość, niezawodność, szczelność i bezawaryjność w okresie gwarancji, a także maksymalnie długą eksploatację.
Zabudowywane zasuwy/zawory/przepustnice winny być wyposażone w napędy ręczne.
Dokumentacja odbiorowa – Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących dokumentów:
świadectwo odbioru 3.1 wg normy PN EN 10204 na materiały hutnicze,
atest 2.2 wg normy PN EN 10204 na materiały spawalnicze,
atest 2.1 wg normy PN EN 10204 na materiały złączne,
protokoły badań wizualnych / magnetyczno-proszkowych / ultradźwiękowych,
protokoły z badań z próby szczelności rurociągów,
protokół z badania spoin  (wg projektu),,
wykaz personelu badającego wraz z certyfikatami kompetencji,
wykaz spawaczy wraz z certyfikatami kompetencji,
deklaracje zgodności na wyrób zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17050-1:2010,
atesty na materiały dodatkowe / karty gwarancyjne / DTR,
protokoły z zabezpieczenia antykorozyjnego i malowania.
Napędy urządzeń elektrycznych na napięcie 500V lub 230V AC; 50Hz, w układzie sieci IT.
Wszystkie materiały, sprzęt budowlany, rusztowania po stronie Wykonawcy.
Dodatkowe wymagania:
Instalacje i armatura będą posiadały połączenia śrubowe metryczne, zgodne z normami PN; PN-EN; DIN; ISO.
Zabezpieczenia BHP odpowiadające aktualnym przepisom i normom zharmonizowanym.
Dopuszcza się wykonanie w kooperacji ze zgłoszonym Podwykonawcą, pod warunkiem otrzymania uprzedniej pisemnej zgody od Zamawiającego.
Wymagania jakościowe:

Wszystkie wyroby, urządzenia i instalacje będące przedmiotem niniejszego postępowania winny być wykonane zgodnie z najlepszą wiedzą techniczną oraz w oparciu o obowiązujące przepisy i normy techniczne, środowiskowe i bezpieczeństwa.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji:
minimum 36 miesięcy na wykonany nowy rurociąg gazu opałowego,
minimum 12 miesięcy na stalowe konstrukcje, armaturę, zawory i pozostałe elementy zabudowy,
Do oferty należy dołączyć Harmonogram Rzeczowo – Finansowy (Etapowanie prac) z podaniem terminów wykonania poszczególnych etapów przedmiotowego zamówienia z  zastrzeżeniem, że wartość ostatniego etapu odbioru prac nie może być niższa niż 10 % całego wynagrodzenia, o którym mowa w Umowie.
Harmonogram po rozstrzygnięciu postępowania będzie przedmiotem osobnych uzgodnień z Zamawiającym.
Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej.
Podpisanie oświadczenia o zachowaniu poufności – Załącznik nr 2, które Oferent przekaże Zamawiającemu.
Uwagi, wytyczne Zamawiającego:
Prace będą prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym na terenie funkcjonującego zakładu, w miejscu, gdzie występuje strefa „2” zagrożenia wybuchem .
Za zabezpieczenie technologiczne urządzeń i instalacji przed przekazaniem Wykonawcy odpowiada Zamawiający (wyłączenie urządzeń spod napięcia, ślepienia rurociągów, itp.).
Wszystkie wymagane i konieczne postoje instalacji technologicznych na potrzeby wykonania przedmiotu Postępowania, wymagają wcześniejszych uzgodnień z Zamawiającym, w zakresie terminu i czasu postoju, a także zakresu i szczegółów planowanych prac. Zgłoszenie Zamawiającemu potrzeby przeprowadzenia postoju technologicznego, Wykonawca winien dokonać minimum z 5 dniowym wyprzedzeniem przed wstępnie planowanym przez Wykonawcę terminem realizacji prac. Wykonawca zobowiązany jest planować i wykonywać prace tak, by maksymalnie ograniczać czas, ilość oraz konieczność wykonywania postojów instalacji technologicznych. Wykonawca zobowiązany jest podczas postoju technologicznego do prawidłowego wykonania wszystkich prac uzgodnionych z Zamawiającym i w uzgodnionym z nim czasie postoju. Zamawiający zapewni nadzór ZSR (Zakładowej Służby Ratowniczej) przy pracach wymagających nadzoru tych służb.
Maksymalny czas postoju technologicznego wymagającego wstrzymanie dopływu gazu opałowego do baterii koksowniczych nr 1 i 2 może wynosić nie więcej jak 8 h.
Terminy
Kluczowe terminy realizacji zamówienia.
Oczekiwany termin wykonania przedmiotu postępowania: do dnia 30.11.2024r.
W przypadku braku możliwości realizacji Przedmiotu zamówienia w oczekiwanym terminie, należy wskazać realny termin wykonania prac.
Termin związania ofertą.
Oferent będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Po upływie terminu składania ofert, oferta nie może być cofnięta, zmieniona lub uzupełniona bez zgody Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Wykaz wymaganych od Oferenta dokumentów i oświadczeń:
Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wg stanu na dzień nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Posiadane certyfikaty, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa wyrobu itp., w szczególności certyfikaty w zakresie systemu zarządzania jakością, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz środowiskowego lub innego systemu zarządzania, jeśli występują.
Oświadczenie, że Oferent jest zarejestrowany/jest w trakcie rejestracji w Bazie Danych o Odpadach (BDO) lub w myśl Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 23 grudnia 2019r. w sprawie rodzajów odpadów i ilości odpadów, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów, nie wytwarza odpadów w ilościach większych niż wskazane w tym rozporządzeniu i nie podlega obowiązkowemu wpisowi do Rejestru BDO. W oświadczeniu należy odpowiednio podać nr rejestracyjny BDO lub załączyć skan kserokopii wniosku rejestracyjnego (lub dowodu wpłaty) w przypadku trwania procedury rejestracyjnej.
Certyfikat do umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia.
Referencje od podmiotów, dla których Oferent zrealizował zamówienia o zbliżonym charakterze (dla gazu koksowniczego).
Oświadczenie, że nie zachodzi żadna z następujących okoliczności:
Wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, nie wyrządził szkody poprzez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia niniejszego postępowania, chyba że takie niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
w stosunku do Wykonawcy  nie otwarto likwidacji;
w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości Wspólnika, komplementariusza, partnera w rozumieniu postanowień kodeksu spółek handlowych lub Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą samodzielnie lub formie spółki osobowej nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia określonym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe;
urzędującego członka zarządu Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą w formie spółki kapitałowej w rozumieniu postanowień kodeksu spółek handlowych nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia określonym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe;
wobec poszczególnych Wykonawców będących podmiotem zbiorowym sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Oświadczenie, że:
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności lub oświadczenie, że przepisy obowiązującego prawa nie nakładają obowiązku posiadania takich uprawnień,
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Oferent zapoznał się z warunkami realizacji zadania na terenie Zamawiającego (Protokół z wizji lokalnej),
jest wytwórcą wszelkich odpadów wytwarzanych podczas realizacji zamówienia (za wyjątkiem złomu metalowego), zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach wraz z podaniem numeru w BDO,
Oferent zapoznał się z treścią SIWZ i Projektem Umowy (stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ) i wyraża zgodę na jej zawarcie,
nie zalega z wpłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
rachunek, na który dokonywana będzie płatność jest zgłoszony w wykazie informacji o podatnikach VAT, tzw. „białej liście podatników,
jest  czynnym płatnikiem podatku VAT.
Oświadczenie o powołaniu przez Oferenta, Inspektora Ochrony Danych (IOD) i podanie jego danych kontaktowych lub oświadczenie o braku konieczności powołania takiego Inspektora zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Oświadczenie o proponowanym czasie gwarancji.
Oświadczenie, że Wykonawca posiada status / nie posiada statusu „dużego przedsiębiorcy”
w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy planowych do wykonania prac z podziałem na etapy.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów.
Cena za wykonanie przedmiotu umowy (cena łączna) – waga:  80 %,
Doświadczenie firmy Wykonawcy (ocena Zamawiającego na podstawie indywidualnej oceny przedstawionych referencji) – waga: 20% - dla 5 i więcej referencji,
15% - dla 4 referencji
10% - dla 3 referencji
5% - dla 1-2 referencji
0% - brak referencji
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami:
Joanna Osuchowska –  Dyrektor Działu Technicznej Eksploatacji Koksowni
e-mail: josuchowska@wzkvictoria.pl
Roman Górski  – Specjalista ds. Mechanicznych
e-mail: rgorski@wzkvictoria.pl
Informacje dodatkowe:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie w ocenie Zamawiającego wymagań SIWZ może spowodować odrzuceniem oferty.
Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie stanowi oferty w  rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, określa jedynie wymagania jakie winni spełniać Oferenci.
Zamawiający podpisze Umowę jeśli oferta Wykonawcy zostanie wybrana w wyniku postępowania. Warunkiem zawarcia umowy jest wyrażenie zgody przez właściwe organy Spółki.
Oferta może być zmieniona lub wycofana do upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie oraz warunki postępowania mogą być w każdym czasie zmienione przez Zamawiającego.
Zamawiającemu przysługuje prawo do odwołania lub unieważniania prowadzonego postępowania do momentu podpisania przez Strony Umowy, w każdym czasie - bez podania przyczyny.
Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlegają
Wykonawcy i uczestnicy postępowań występujący na listach sankcyjnych UE, przyjętych wobec Rosji i Białorusi (Rozporządzenie 765/2006 i Rozporządzenie 269/2014);
Wykonawcy i uczestnicy postępowań, występujących na liście sankcyjnej MSWiA.
Wadium
Wysokość i forma wniesienia
Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych) – warunek dopuszczenia do postępowania.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania oferty w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, pod rygorem niedopuszczenia do postępowania, w jednej z niżej wymienionych form, według wyboru Oferenta:
w formie pieniężnej - przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany poniżej (decyduje data wpływu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego),
 
w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej na powyższą kwotę - bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie, na zabezpieczenie wpłaty wadium ważnej 30 dni od daty złożenia oferty.
Wpłata wadium na konto Zamawiającego prowadzone przez bank  PKO BP  nr rachunku:
95 1020 5095 0000 5002 0151 1450
Oferent, który nie wniesie wadium w powyższej wysokości, terminie i formie, zostanie wykluczony z postępowania.
Warunki zwrotu wadium.
Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
upłynie termin związania ofertą;
zostanie zawarta umowa;
Zamawiający unieważni postępowanie.
Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Oferenta, który:
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
został wykluczony z postępowania lub, którego oferta została odrzucona.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Oferenta. Rozliczenia prowadzone będą w PLN.
Utrata wadium.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
odmówi podpisania Umowy w sprawie niniejszego Zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
zawarcie Umowy w sprawie niniejszego Zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Załączniki:
Projekt umowy.
Oświadczenie o zachowaniu poufności.
Archiwalna dokumentacja projektowa.
Karta charakterystyki gazu koksowniczego.

Produkty
1. Modernizacja rurociągu gazu opałowego baterii koksowniczej nr 1-2 - 1 komplet

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

07.05.2024 | 14:00


» Lokalizacja

Karkonoska 9
58-305 Wałbrzych


» Kategoria asortymentowa

  • Gaz
  • Przemysł wydobywczy

» Dane nabywcy

Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze „Victoria” S.A.
Karkonoska 9
58-305 Wałbrzych
NIP: 8860000191


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się