Back

[ZAK/2024/000961] ZESTAW POMIAROWY DO KONTROLI PARAMETRÓW JAJ W APARATACH - Mońki 19-100

» Notice description

Szanowni Państwo,
Grupa Animex Foods/Agri Plus zaprasza do składania ofert.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest przedstawienie oferty na zestaw pomiarowy do kontroli parametrów jaj w aparatach.
Zestaw pomiarowy powinien mierzyć:
• Temperatura
- zakres pomiarowy ( 15 – 45 C ),
- dokładność pomiaru +/- 0,2 C lub lepiej,
- sonda pomiarowa musi rozmiarem i kształtem pozwalać na pomiar temperatury skorupki jaja w tacy. Może być w dedykowanym „uchwycie”,
- 24 sztuki.
• Wilgotność
- zakres pomiarowy 30 – 100 %,
- dokładność pomiaru +/-  3 %  lub lepiej,
- 12 sztuk.
• CO2
- zakres pomiarowy 0- 1%,
- dokładność pomiaru 0,1% lub lepiej,
- 4 sztuki.
Wymagania:
• Podgląd odczytów w trybie rzeczywistym na laptopie lub innym dedykowanym urządzeniu. Oferta musi uwzględniać dedykowane oprogramowanie, jeżeli jest konieczne. Możliwość tworzenia wykresów z zebranych danych w dowolnych konfiguracjach czujników. Export danych do Excela.
• Bezprzewodowa transmisja danych z czujników umieszczonych w komorze. Możliwość regulacji czasów próbkowania (w minutach).
• Dopuszcza się możliwość pomiarów jednym czujnikiem różnych parametrów, przy zachowaniu dokładności.
• Oferta musi zawierać informacje o częstotliwości i kosztach kalibracji dobranych sensorów.
• W razie ograniczeń sprzętowych dopuszcza się zmianę ilości sensorów po uprzednim zapytaniu.
Osoby do kontaktu:
Paweł Kazimierczuk 728 477 037
2. Warunki wymagane od oferenta:
2.1 . zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny).
2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: maciej.olejniczak@animex.pl
2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura

3. Termin składania i warunki formalne oferty:
3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
3.2. oferta powinna nadto zawierać:
3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia)
3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji)
3.2.3. termin realizacji
3.2.4. minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
3.2.5. informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu
3.2.6. czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online)
3.2.7. przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane)
3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.

4. Przebieg postępowania:
4.1. Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
4.2.2. swobodnego wyboru oferty
4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy
4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

5. Postanowienia końcowe:
5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html
5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Uprzejmie prosimy o załączenie do oferty informacji do każdego produktu odnośnie:
- kodu PKWiU
- kodu CN
- przynależności do grupy towarowej VAT (GTU 1-13) – jeżeli przynależność występuje. (Jeżeli nie występuje to prosimy o takową informację.)
- CN codes are an eight-digit extension of the Harmonized Commodity Description and Coding System (HS) developed by the World Customs Organization (WCO)

W przypadku braku powyższch informacji płatności mogą zostać wstrzymane do momentu uzyskania wyczerpującej odpowiedzi.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.

Z poważaniem
Maciej Olejniczak

Produkty
1. ZESTAW POMIAROWY DO KONTROLI PARAMETRÓW JAJ W APARATACH - 1 komplet

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

01.05.2024 | 16:00


» Location

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa


» Category assortment

  • Electrical and electronic devices

» Buyer data

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.