Zapytanie ofertowe na świadczenie usług doradczych z zakresu benchmarkingu i oceny działalności odziałów szpitalnych i pracy podadni ZPZ-09/Reg/04/2024
» Notice description
Nazwa: świadczenie usług doradczych z zakresu benchmarkingu i oceny działalności odziałów szpitalnych i pracy podadni
Opis: Uwaga! Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem dokumentów zmówienia dołączonych do niniejszego ogłoszenia (formularz oferty, wykaz wykonanych usług, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) z uwzględnieniem zaleceń zawartych w zaproszeniu do składania ofert
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Opis i specyfikacja:
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-font-kerning:1.0pt;
mso-ligatures:standardcontextual;
mso-fareast-language:EN-US;}
Szanowni Państwo,
W imieniu
SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie zapraszam
Państwa do złożenia oferty w postępowaniu na świadczenie usług
doradczych z zakresu benchmarkingu i oceny działalności oddziałów
szpitalnych i pracy poradni.
1.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości
szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych, do którego nie stosuje
się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa doradcza z zakresu
benchmarkingu i oceny działalności oddziałów szpitalnych i poradni polegająca
na:
a) analizie działalności Szpitala (oddziałów
szpitalnych i poradni) na podstawie przekazanych danych za rok 2024 tj.:
-
elektronicznych komunikatów rozliczeniowych i
umów NFZ,
-
dotyczących kosztów i przychodów Szpitala i
poszczególnych jednostek organizacyjnych oddziałowych, informacji o strukturze
organizacyjnej i działalności Szpitala.
b)
opracowaniu raportów z analizy pracy Szpitala za okres
- I-III 2024 r.
- I-VI 2024 r.
- I - IX 2024 r.
- I -XI 2024 r.
c)
weryfikacja rozliczeń z NFZ ze wskazaniem przypadków błędnych,
niekompletnych i
o nieoptymalnym rozliczeniu dla wszystkich hospitalizacji z okresu objętego
analizą.
d)
opracowanie czterech raportów Jednorodnych Grup Pacjentów oraz czterech
Raportów Przypadków Powikłanych i Przedłużonych.
e)
przygotowanie czterech raportów SPP analizujących pracę poradni
f)
Opracowanie
czterech raportów SOR
g)
opracowanie
raportu zawierającego rozliczenia z NFZ w zakresie AOS ze wskazaniem przypadków
o błędnym, niekompletnym i nieoptymalnym rozliczeniu z okresu objętego analizą
h)
Opracowanie i przekazanie w formie drukowanych broszur, czterech kompleksowych
opisów analizy dla Dyrekcji oraz indywidualnych opisów dedykowanych dla
Ordynatorów poszczególnych oddziałów.
i)
dwie
jednodniowe wizyty konsultacyjne w siedzibie Zamawiającego oraz dwie
wideokonferencje
j)
bieżące konsultacje
(telefoniczne i mailowe)
k)
bieżące monitorowanie poziomu wykonania ryczałtu przez cały okres trwania
umowy.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2025r. - zgodnie z zapisami zawartymi w załączonym wzorze umowy
Szczegółowe warunki
zamówienia zawierają załączone dokumenty
- Zaproszenie do
składania ofert;
- formularz oferty;
- wzór umowy;
- wzór wykazu wykonanych
usług;
- wzór oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania;
- informacja o
przetwarzaniu danych osobowych
Oferta (wszystkie dokumenty wchodzące w jej skład) muszą być opatrzone
podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym pod rygorem nieważności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez
podawania przyczyn, w szczególności jeżeli zaoferowane ceny przekroczą kwotę
przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 89 539-
82-41
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.05.2024 | 10:00
» Location
Available after sign in
Sign in» Category assortment
No category
» Buyer data
ZOZ MSWiA
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests on OnePlace in last 10 days.