Powrót

Ubezpieczenie Powiatu Poddębickiego na lata 2024- 2027

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy (W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny)
Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa (W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. )

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- lub elektronicznym podpisem osobistym. W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: Zadawania pytań Zamawiającemu,Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,Przesłania odwołania/inne. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.





Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman","serif";}



Poufny charakter informacji
1.
Zamawiający
określa poufny charakter informacji zawartych w następujących Załącznikach do
SWZ:

5.1.1 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia –
Zadanie I i Zadanie II

5.1.2 Załącznik nr 5a – Dane do oceny ryzyka dla
Zadania I i szkodowość

5.1.3 Załącznik nr 5b – Wykaz pojazdów



2.
Wykonawca może uzyskać
dostęp do informacji poufnych poprzez wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego
o ich udostępnienie w formie elektronicznej poprzez formy
komunikacji opisane w pkt. 7, tj. za
pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.

3.
We
wniosku o udostępnienie informacji poufnych Wykonawca winien wskazać dane
dotyczące Wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje, powołując się na
numer postępowania.

4.
Wszelkie
informacje, zawarte w niniejszej SWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania
oferty i nie powinny być wykorzystywane w innym celu ani udostępniane osobom
trzecim, niebiorącym udziału w niniejszym postępowaniu, chyba, że jest to
niezbędne i konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do treści wszelkich
dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania, zgodnie z zasadą określoną w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11
września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U.
z 2023 r. poz. 656 ze zm.).





Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

15.05.2024 | 09:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Powiat Poddębicki


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się