Powrót

Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem wraz z 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.05.2024 | 09:00


» Lokalizacja

02-781 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt audio
  • Infrastruktura i urządzenia sieciowe
  • Infrastruktura telekomunikacyjna
  • Licencje i oprogramowanie
  • Pamięci przenośne
  • Sprzęt i akcesoria telekomunikacyjne
  • Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
  • Usługi internetowe i telefoniczne
  • Usługi opracowywania oprogramowania
  • Usługi wdrożeniowe
  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
ul. Roentgena 5
02-781 Warszawa
telefon: null
email: milena.kaluzna-nowak@nio.gov.pl
nip: 5250008057


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się