Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem wraz z 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
08.05.2024 | 09:00
» Lokalizacja
02-781 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Sprzęt audio
- Infrastruktura i urządzenia sieciowe
- Infrastruktura telekomunikacyjna
- Licencje i oprogramowanie
- Pamięci przenośne
- Sprzęt i akcesoria telekomunikacyjne
- Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
- Usługi internetowe i telefoniczne
- Usługi opracowywania oprogramowania
- Usługi wdrożeniowe
- Utrzymanie i serwis
» Dane nabywcy
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
ul. Roentgena 5
02-781 Warszawa
telefon: null
email: milena.kaluzna-nowak@nio.gov.pl
nip: 5250008057
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii RTV i fotografia z ostatnich 10 dni.