Powrót

Dostawa herbaty i cukru

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM)
Oferowana herbata ekspresowa czarna w kopertkach (Proszę podać nazwę)
Oferowana herbata zielona w saszetkach (Proszę podać nazwę)
Oferowana herbata zielona liściasta (Proszę podać nazwę)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Proszę potwierdzić. )
Umowa (Akceptacja wzoru Umowy, proszę potwierdzić)

Opis i specyfikacja:



Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę herbaty i cukru w 2024 r.
Wymagania Zamawiającego:





Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE





















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Aptos",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Aptos;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Aptos;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-font-kerning:1.0pt;
mso-ligatures:standardcontextual;
mso-fareast-language:EN-US;}



1.
Termin
realizacji zamówienia: II, III, IV kwartał 2024 rok. Przewiduje się 2-3 dostawy w
podanym okresie.

2.
Miejsce
dostawy : franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.

Dostawy odbywać
się będą w oparciu o każdorazowe pisemne zamówienie, sporządzone przez
Zamawiającego.

3. Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 5 dni roboczych od dnia
złożenia zamówienia.

4. Podana ilość
jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.

5. Przydatność do
spożycia minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

6. Koszty
związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu
i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania
niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.

7. Zamawiający
może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności
dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca
zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.

8. Cena ofertowa
jest stała i nie ulega zmianie w 2024 r.

9. Wynagrodzenie
Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i
ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność
każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany
przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę
wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony
należny podatek VAT.

10. Warunki płatności:

a) Zapłata
wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie
podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.

b) Zamawiający
zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 30 dni od
daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

c) Za moment
zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
11. Zamawiający
dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych.
12. Zamówienie podzielono na IV Części:- część I - cukier biały





- część II - herbata ekspresowa czarna w osobnych kopertkach- część III - herbata zielona w saszetkach
- część IV - herbata zielona liściastaWarunki płatności:a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po
dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez
zastrzeżeń Zamawiającego i faktury. b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za
przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek
bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.04.2024 | 12:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

EPEC Sp. z o.o.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się