Powrót

Dostawa 1 szt. Testera diagnostycznego SUN (Snap-on) PDL 8100

» Opis zapytania

Nazwa: Dostawa 1 szt. Testera diagnostycznego SUN (Snap-on) PDL 8100
Opis: Dostawa 1 szt. Testera diagnostycznego SUN (Snap-on) PDL 8100
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
oświadczenie oświadczenie wykonawcy, w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Oświadczenie dot. współpracy podmiotów w związku z agresją na terenie Ukrainy. Proszę o wypełnienie i dołączenie podpisanego skanu przez osobę upoważnioną. Brak złożenia dokumentu skutkuje odrzuceniem oferty. Proszę również potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Dostawa 1 szt. Testera diagnostycznego SUN (Snap-on) PDL 8100 na adres Wydział
Transportu KWP w Opolu ul. Oleska 95; 45-232 Opole (koszt dostawy
wliczony w cenę urządzenia).
Urządzenia muszą być fabrycznie nowe
oraz posiadać gwarancję fabryczną.
Menu w języku Polskim oraz aktualnym oprogramowaniem i wgraną aktualną bazą danych pojazdów.

Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia przelewowej faktury VAT z terminem płatności 30-dniowym.


Zamawiający nie dopuszcza alternatywne urządzeń niż podane w niniejszym zapytaniu


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" . - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.05.2024 | 08:51


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z ostatnich 10 dni.