Kz-II.2380.145.2024 - DOSTAWA APTECZEK ZRYWANYCH realizowana na podstawie projektu „Safe Stadium – system ochrony dużych obiektów sportowych służących do wspierania bezpieczeństwa CBRN imprez masowych”
» Opis zapytania
Nazwa: DOSTAWA APTECZEK ZRYWANYCH
Opis: Dostawa apteczek zrywanych zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach:
a. formularzu ofertowym,
b. Projekcie umowy,
c. Informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym
3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej.
4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego
Ilość: 80 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Realizacja zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, nie później niż do dnia 24.05.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Wymagania i specyfikacja
1.
Szczegółowy zakres asortymentu został określony
w Formularzu ofertowym.
2.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia,
zostały określone w projekcie umowy
3.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
w tym koszt dostawy leżą po stronie Wykonawcy.
4.
Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30
dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
5.
Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą
platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem dostawcy.
Osoba
do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
24.04.2024 | 10:00
» Lokalizacja
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj się» Kategoria asortymentowa
Brak sprecyzowanej kategorii
» Dane nabywcy
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z ostatnich 10 dni.