Powrót

Renowacja zabytków na terenie Gminy Pcim.

» Opis zapytania

Nazwa:
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Doświadczenie (W ramach tego kryterium punkty otrzyma wykonawca, który:
a) na przestrzeni ostatnich 10 lat prawidłowo wykonał na podstawie umowy/umów prace konserwatorskich lub restauratorskich na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach,
(w takim przypadku Wykonawca winien przedstawić w tabeli A.1 Oświadczenia wykonawcy – załącznik nr 2) wykaz prac konserwatorskich na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach ), lub
b) zatrudni do realizacji zamówienia konserwatora/ów który na przestrzeni ostatnich 10 lat wykonywał prace konserwatorskich lub restauratorskich na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach. (W takim przypadku Wykonawca winien przedstawić:
- doświadczenie konserwatora w szczególności uwzględniające prace na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach,
- zobowiązanie konserwatora do podjęcia współpracy z wykonawcą przy realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego postępowania, oraz
- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich.)
)
Termin realizacji (... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:



Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE






















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia:

Wykonanie kompleksowej konserwacji dekoracji sufitu i fasety
kościoła parafialnego pw. Św. Mikołaja Biskupa w Pcimiu wraz z wykonaniem niezbędnych wzmocnień i
robót budowlanych przy zabytku w starej części kościoła.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem
planowanych prac zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego

SEKCJA
III: POZOSTAŁE INFORMACJE:

1.
Opis warunków udziału w postępowaniu:



a)
Zamawiający wykluczy z postępowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcę wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia
określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).

b)
O postępowanie może ubiegać się Wykonawca (lub
grupa wykonawców – konsorcjum, spółka cywilna), który oświadczy, że:

1)
wykonał w okresie dziesięciu lat przed dniem składania ofert przynajmniej trzy parce
konserwatorskie z których każda była prowadzona w obiekcie wpisanym do rejestru
zabytków i obejmowała swoim zakresem co najmniej konserwację polichromii,
malowideł czy obrazów. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie
złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych prac konserwatorskich (tabela A.1
Załącznika nr 2) i złożonych poświadczeń należytego wykonania zamówienia
spełniającego niniejszy warunek. Poświadczeniem może być protokół odbioru
podpisany przez obie strony oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub inny dokument
w którym Wojewódzki Konserwator Zabytków potwierdzi prawidłowe wykonanie prac.

2)
spełnia warunki określone w Rozporządzeniu
Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie
prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich
przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa
oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku
wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań
zabytków (Dz.U. z 2021r. poz. 81). T.j.
posiada odpowiednie pozwolenie do prowadzenia prac
konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, które nie
utraci swej ważności przed dniem 05.12.2024r.. Ocena tego warunku dokonana będzie
na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w
załączniku nr 2

3)
Kryteria oceny ofert:

Oferty
zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

·
Cena brutto oferty (80%)

·
Doświadczenie (20%)



4)
Sposób oceny ofert:

1) Cena (C) – waga 80%

Liczba punktów = (
Cmin/Gof ) * 80

gdzie:

- Cof – cena w ofercie badanej

- Cmin -
najniższa cena z wszystkich ofert podlegających badaniu

Podstawą przyznania
punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w
Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi
uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia.

Jeśli przewidziane
zostały i przeprowadzone negocjacje ocenie podlegać będą ceny ostateczne
złożone w odpowiedzi na negocjacje.

2) Doświadczenie (D) – waga 20%

W ramach tego kryterium punkty otrzyma wykonawca,
który:

a) na
przestrzeni ostatnich 10 lat prawidłowo wykonał
na podstawie umowy/umów prace konserwatorskich lub restauratorskich
na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach,

(w takim przypadku Wykonawca winien przedstawić w tabeli A.1 Oświadczenia
wykonawcy – załącznik nr 2) wykaz prac konserwatorskich na rzecz Parafii NMMP w
Myślenicach ), lub

b) zatrudni do realizacji zamówienia konserwatora/ów
który na przestrzeni ostatnich 10 lat wykonywał prace konserwatorskich lub restauratorskich
na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach. (W
takim przypadku Wykonawca winien przedstawić:

- doświadczenie konserwatora
w szczególności uwzględniające prace na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach,

- zobowiązanie konserwatora
do podjęcia współpracy z wykonawcą przy realizacji inwestycji będącej
przedmiotem niniejszego postępowania, oraz

- dokument potwierdzający
posiadanie uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich.)

D = ( Dof /Dmax ) * 20

gdzie:

- Dof – ilość
umów na prace konserwatorskich lub restauratorskich na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach

- Dmax – największa
ilość umów na prace konserwatorskich lub restauratorskich na rzecz Parafii NMMP w Myślenicach



5)
Wybór oferty

1.
Punktacja przyznawana
ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

2.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej
oferty, w tym zaoferowanej ceny.

3.
Przy dokonywaniu wyboru
najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane

a)
Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi
100.

b)
Za najkorzystniejszą wybrana zostanie ta
oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.

c)
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów
oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą
ceną.

6)
Inne istotne warunki:

1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 30.11.2025r.

2. Na wykonane w ramach umowy prace wykonawca udzieli gwarancję nie krótsza
niż 60 miesięcy.

3. Termin ważności oferty – do 30 dniu od upływu terminu składania ofert

4. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma
najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa. Umowa ta
zostanie zawarta na warunkach
Zamawiającego i zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez
Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty,
wyłącznie za faktycznie wykonaną i odebraną robotę. Projekt umowy stanowi
załącznik nr 3,.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy, w
sytuacji wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia
okoliczności nieznanych Zamawiającemu

w dniu publikacji niniejszego Zapytania.

6. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia
umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych
złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji w zakresie
treści złożonej oferty.

8. W toku realizacji umowy mogą być wprowadzane zmiany do umowy dotyczące
sposobu

i terminu realizacji zamówienia na skutek:

a)
Opóźnień z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego;

b)
Wystąpienia zjawisk związanych z działaniem
siły wyższej (klęska żywiołowa,
niepokoje społeczne, działania militarne, warunki pogodowe itp.);

c)
Decyzji administracyjnych (decyzje władz
publicznych, zmian obowiązującego prawa, oczekiwanie na niespodziewane
wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.);

d)
Przestojów i opóźnień zawinionych przez
Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu
zlecenia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień.

e)
Opóźnienia, o których mowa powyżej, muszą być
udokumentowane stosowanymi protokołami podpisanymi przez obie strony.

f)
W ww. przypadkach strony ustalają nowe
terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji
przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.

g)
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych
powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do
dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy do ich wykonania.



7)
Sposób przygotowania ofert, sposób komunikacji, termin i miejsce złożenia
oferty:

1)
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2)
Ofertę należy
złożyć w języku polskim.

3)
Oferta winna
zawierać co najmniej

a)
Wypełniony
i podpisany formularz ofertowy (wzór
załącznik nr 1)

b)
Oświadczenie
wykonawcy (wzór załącznik nr 2)

c)
Aktualny
KRS lub CEIDG

d)
Uprawnienia
do prowadzenia prac konserwatorskich

e)
Potwierdzenia
należytego wykonania zamówień wskazanych w tabeli A.1 Oświadczenia wykonawcy

f)
Kosztorys
ofertowy

g)
Pełnomocnictwo
do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy)



Ponadto jeśli wykonawca ubiega się o otrzymanie
punktów za kryterium „Doświadczenie” składa także:

h)
Wykaz
prac konserwatorskich lub restauratorskich wykonanych na rzecz Parafii św. Mikołaja Biskupa w Pcimiu (jeśli nie
zostały wskazane w Oświadczeniu wykonawcy), lub



i)
doświadczenie
konserwatora w szczególności uwzględniające prace na rzecz Parafii św. Mikołaja
Biskupa w Pcimiu, oraz

j)
zobowiązanie
konserwatora do podjęcia współpracy z wykonawcą przy realizacji inwestycji
będącej przedmiotem niniejszego postępowania, oraz

k)
dokument
potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich.)



4)
Treść oferty musi
odpowiadać treści zapytania ofertowego.

5)
Oferta musi dla swej ważności być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym[1] przez osobę upoważniona do reprezentacji
wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej
ofertę, jeśli uprawnienie tej osoby do podpisania oferty wynika z
pełnomocnictwa.

6)
Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu
zamówienia i inne wymagane elementy oferty poprzez podanie jej w formularzu
Systemowym oraz w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1.

7)
Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy.

8)
Cena podana na Formularzu Ofertowym jest
ceną ostateczną i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec
Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

9)
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych
polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku łącznie z podatkiem
VAT. Jeśli wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT podaje stawkę 0 (zero)
wraz z informacją , że nie jest płatnikiem VAT.

10)
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie
obcej.

11)
Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do
porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.

12)
W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną i
innymi elementami oferty podanymi
poprzez formularzu elektroniczny Systemu a ceną i innymi elementami oferty podanymi w dokumentach załączonych w
szczególności w ofercie szczegółowej obowiązują wartości podane poprzez
formularz elektroniczny System.

13)
Termin składania ofert upływa dnia 20.05.2024 do godziny 23:59. Otwarcie ofert nastąpi najpóźniej w dniu
następnym. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.

14)
W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego
Zapytania Ofertowego, do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z
Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie oświadczenia,
zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia Wykonawców przekazywane są
drogą elektroniczną, chyba, że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie
wymagał zachowania innej formy komunikacji.

15)
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany
warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. W przypadku wprowadzenia takich zmian
Zamawiający może wyznaczyć inny termin składania ofert o ile zmiana w ocenie
Zamawiającego ma istotny wpływ na przygotowanie oferty

16)
W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie
prawo do jednorazowego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia/poprawy lub
wyjaśnienia treści oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia/poprawy
oferty/złożenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, lecz nie
krótszym niż 2 dni.

17)
Zamawiający nie przewiduje dla uczestników
postępowania środków odwoławczych od
rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie
zamówienia.

18)
Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:

a)
bez podawania przyczyn takiego zakończenia
postępowania,

b)
w przypadku braku oferty, lub gdy wszystkie
oferty podlegać będą odrzuceniu,

c)
przekroczenia kwoty planowanej na realizację
zamówienia

d)
istotnego błędu w postępowaniu.

19)
Zamawiający może odrzucić ofertę jeśli:

a)
została złożona po terminie przewidzianym na składanie
ofert,

b)
została złożona w sposób niezgodny z zasadami
składania ofert określonymi w Zapytaniu

c)
nie została podpisana,

d)
zakres zamówienia określony w ofercie nie
odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia,

e)
jest wyższa od kwoty planowanej na realizację
zamówienia,

f)
nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
lub wykonawca podlega wykluczeniu

z postępowania,

g)
wykonawca nie zgodził się na poprawę omyłek i
błędów w swojej ofercie.

20)
W przypadku, gdy wybrany wykonawca odmówi
zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości udzielenia
zamówienia wykonawcy, którego oferta zajęła kolejne miejsce w rankingu ofert
bez ponownego badania i oceny ofert.

21) Zmawiający
zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy, w sytuacji, gdy do wykonywania
prac konserwatorskich zostaną skierowane inne osoby niż wskazane do oceny
kryterium „Doświadczenie” – sytuacja ta traktowana będzie jak odmowa zawarcia
umowy przez wykonawcę .




22)
Wykonawca składa ofertę poprzez System, na
którym znajduje się strona internetowa
postępowania.












[1] podpis
zaufany – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a
ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);

podpis osobisty – należy przez to rozumieć
podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r.
o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).








Złóż ofertę


» Termin składania ofert

20.05.2024 | 23:59


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Gmina Pcim


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się