Powrót

Świadczenie usługi wsparcia technicznego i usług utrzymaniowych platformy pocztowo-aplikacyjnej Instytutu Kolejnictwa, opartej na środowisku HCL Domino/ HCL Connections.

» Opis zapytania

Przedmiotem zmówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego i usług utrzymaniowych platformy pocztowo-aplikacyjnej IK, opartej na środowisku HCL Domino/ HCL Connections:
Na środowisko Zamawiającego składają się następujące komponenty:
• Poczta korporacyjna – dostęp przez przeglądarkę internetową (iNotes, Verse) oraz dostęp przez urządzenia mobline (Traveler);
• Komunikator (Sametime);
• Społeczności i Pliki – platforma do współdzielenia dokumentów.
Od strony technicznej środowisko składa się z następujących serwerów:
• Domino Mail1 – serwer pocztowy, IBM Domino (połączony w klastrze z serwerem Mail2);
• Domino Mail2 – serwer pocztowy, IBM Domino (połączony w klastrze z serwerem Mail1);
• Domino Traveler – serwer pocztowy dostępu mobilnego, IBM Domino, IBM Traveler ;
• Domino IMSMO – serwer pocztowy dla usług MS Office, IBM Domino, IMSMO;
• Aplikacje 1 – serwer aplikacyjny produkcyjne, IBM Domino;
• Aplikacje 2 – serwer aplikacyjny testowy, IBM Domino;
• Domino Balancer – brama dla usług, balancer dla klastra pocztowego, rozwiązanie nginx;
• Domino Sametime – komunikator, IBM Domino, IBM Sametime;
• Connections Cognos – metryki środowiska społecznościowego, IBM Cognos;
• Connections Connections – środowisko społecznościowe, IBM Connections;
• Connections Forms – ankiety środowiska społecznościowego, IBM Forms;
• Connections IBMdocs – serwer edycji dokumentów środowiska społecznościowego;
• Connections IBMhttp – serwer HTTP środowiska społecznościowego, IBM HTTP Serve;r
• Connections tdidb2 – serwer bazodanowy środowiska społecznościowego, IBM DB2.
Zakres usługi:
W ramach świadczonych usług utrzymania Wykonawca zobowiązany będzie:
• zapewniać kompleksowe wsparcie (konsultacje) techniczne i merytoryczne dla administratorów środowiska w czasie pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek – piątek w godz. 8:00 – 16:00
• przyjmować zgłoszenia (telefoniczne lub drogą email) w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku i podejmować działania w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego błędów środowiska wynikających z wad Serwisu oraz błędów powstałych z przyczyn nie leżących po stronie użytkowników i niezwłocznie je usuwać,
• zapobiegać nieplanowanym przestojom środowiska, wykrywać symptomy problemów i usuwać potencjalne źródła awarii, a jeśli do niej dojdzie - niezwłocznie przywracać działanie środowiska do pełnej sprawności,
• przyjmować zgłoszenia (telefoniczne lub drogą email) w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku i podejmować działania w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego błędów Serwisu nie wynikających z wad środowiska (w ilości nieprzekraczającej 2 roboczodni w miesiącu),
• w sytuacjach braku możliwości wykonania napraw, wyłączenia lub restartu serwerów w godzinach pracy Zamawiającego, wykonać prace w godzinach popołudniowych lub w weekend.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

24.04.2024 | 09:00


» Lokalizacja

04-275 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Instytut Kolejnictwa
ul. Chłopickiego 50
04-275 Warszawa
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się