Utrzymanie eksploatacyjne Systemu do elektronicznej obsługi zgłoszeń IT dla PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
» Opis zapytania
Przedmiotem Umowy jest utrzymanie eksploatacyjne Systemu do elektronicznej obsługi zgłoszeń IT dla PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do Umowy .
Realizacja Usług polegać będzie w szczególności na:
a) dostarczaniu informacji Administratorom
b) zarządzaniu Błędami
c) wsparciu eksploatacyjnym
d) wsparciu administracji bazami danych i systemami operacyjnymi
e) świadczenie usług Asysty technicznej
f) usuwaniu Awarii Niezależnych
g) usłudze Zmiany:
a. usługi wsparcia przy realizacji Usługi Zmiany w fazie projektowania
b. realizacja Usługi Zmiany
c. testy Usługi Zmiany
d. wdrożenie Zmiany
h) zarządzaniu dokumentacją
Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe otwarte
Rodzaj zamówienia: Usługi
Podstawa prawna: Regulamin logistyczny
Kategoria zakupowa / grupa materiałowa zamawiającego: SYSTEMY I OPROGRAMOWANIE IT (eksploat,wsparcie,admin,pozost)
Termin wszczęcia: 2024-04-10
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
22.04.2024 | 09:00
» Lokalizacja
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj się» Kategoria asortymentowa
- Licencje i oprogramowanie
» Dane nabywcy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
ILG Wydział zamówień informatycznych
03-734
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.