Back

Przygotowanie i dostawa posiłków regeneracyjnych na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (przelew 14 dni, proszę potwierdzić)
Jadłospis (Proszę o dołączenie uzupełnionego Załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
W cenie posiłku należy uwzględnić wszystkie koszty (dostawę, opakowanie, itp.) wynikające z warunków realizacji opisanych w Umowie w sprawie zamówienia. )
Akceptacja warunków realizacji określonych we wzorze umowy (Załącznik 2 do Ogłoszenia) (Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami umowy oraz ich akceptację.)
RODO (Proszę załączyć podpisany Załącznik nr 3 - RODO)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
W imieniu DOZAMEL Sp. z o.o. informujemy o ogłoszeniu postępowania na usługę przygotowania i dostawy posiłków regeneracyjnych na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
I. Opis
przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowywanie i bieżącą dostawę posiłków regeneracyjnych, jednodaniowych, mięsnych w okresie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zgodnie z Jadłospisem (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia). 2. Dostawy będą realizowane na adres siedziby Zamawiającego na godz.
9:003. Posiłki dostarczane będą zgodnie z Jadłospisem (Załącznik nr 1 do
Ogłoszenia), w cyklach dwutygodniowych. Po upływie 2 tygodni należy powtórzyć
Jadłospis, z zachowaniem tej samej kolejności. Kolejność posiłków określona w
Jadłospisie może ulec zmianie, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.4. Wymagana kaloryczność każdego posiłku (1 porcji): min.1000 kcal (przy
czym ilość wkładu mięsnego nie może być mniejsza niż 150g). Informacja o
wartości kalorycznej każdego posiłku musi być umieszczona na opakowaniu.5. Dostawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków z
wykorzystaniem produktów dobrej jakości, z gwarancją świeżości artykułów i
produktów, bez używania produktów typu instant lub wysoko przetworzonych dań
gotowych.6. Wymagana dzienna liczba dostarczanych posiłków na dzień podpisania
Umowy: 7 porcji.7. Maksymalna liczba dostarczanych posiłków wynosi 9. Przewidywana liczba świadczeniobiorców może ulec zmniejszeniu
lub zwiększeniu w czasie realizacji umowy.8. Zamawiający może zmienić liczbę zamawianych posiłków, określonych
w ust. 8, w terminie do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę, w zależności od
obecności osób uprawnionych do pobierania posiłków. Minimalna dzienna liczba
dostarczanych posiłków nie będzie mniejsza niż 5 porcji, chyba, że Strony
postanowią inaczej.9. Porcja każdego posiłku zapakowana będzie w osobne opakowanie zgrzewane, natomiast bułki będą zapakowane pojedynczo w torebkę (papierową lub plastikową).10. Szczegółowe wymagania dot. warunków realizacji przedmiotu zamówienia opisano w Umowie w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2)11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2), 2) Jadłospis (Załącznik nr 1), 3) wytyczne i wskazania Zamawiającego, 4) obowiązujące normy prawne i branżowe.
II. Termin
realizacji: Od poniedziałku do piątku, z pominięciem dni ustawowo wolnych
od pracy, rozpoczynając od dnia następnego po podpisaniu Umowy w sprawie
zamówienia (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia) do dnia 31.10.2024r. III. Warunki płatności: wynagrodzenie
Dostawcy, płatne będzie na podstawie wystawionej faktury VAT za faktycznie
dostarczone posiłki w danym miesiącu rozliczeniowym, wystawionych na początku
miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni, zgodnie z cenami określonymi w
Ofercie Dostawcy (uzupełniony Jadłospis - Załącznik nr 1).





Termin płatności: 14 dni od
daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
IV. Warunki
udziału w postępowaniu:1. Termin związania ofertą: Wykonawca
pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.



2. Kryteria wyboru oferty: spośród
złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która
odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała
najkorzystniejszą cenę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041,w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba).- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

10.05.2024 | 12:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO - PRODUKCYJNE 'DOZAMEL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


» Contact details

Available after sign in

Sign in