Powrót

Przegląd gaśnic oraz ich regeneracja i legalizacja

» Opis zapytania

Nazwa: Przegląd gaśnic oraz ich regeneracja i legalizacja
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu ofertowym.
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Do dnia 16.04.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Formularz ofertowy (Formularz ofertowy (załącznik), który składany jest pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym elektronicznym)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 388 70 65- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}








Normal
0







21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE





















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH
UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, podajemy
informacje:

1.
Informacje dotyczące Administratora Danych

Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o., ul.
Strzelecka 16, 89-430 Kamień Krajeński.

W sprawach
zamówień publicznych oraz w sprawach związanych z
Pani/Pana danymi osobowymi przetwarzanymi przez ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim
Sp. z o.o. z Administratorem można się kontaktować:

listownie na adres siedziby ZGKiM
w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o.poprzez e-mail: biuro@zgkimkamien.pltelefonicznie:
52 388 70 65;

2. Inspektor ochrony danych

Kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące
sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania
ZGKiM w Kamieniu
Krajeńskim Sp. z o.o., a także przysługujących Pani/Panu
uprawnień:

·
poprzez
e-mail: hanna.kielbon@iod-rodo.pl

·
telefonicznie:
729 057 572, 662 08 02 08;

3. Podstawa
prawna i cel przetwarzania danych

Pani/Pana
dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
Danych, wynikającego z przepisów:

Ustawy z dnia 11 września 2019
roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), nazywaną dalej „ustawa Pzp”,Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415),Rozporządzenia
Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie
protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (Dz.U. z 2020 r. poz. 2434),Ustawy z dnia
14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020
r. poz. 164);

Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, do którego Państwo przystępujecie.

4. Okres przechowywania danych.

Pani/Pana
dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przetwarzane i przechowywane będą zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmować będzie cały czas trwania umowy.

5. Udostępnianie danych innym
odbiorcom.

Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą uprawnione instytucje określone przez przepisy
prawa, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.

Ponadto
odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie
publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy oraz umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności na usługi serwisowe
oprogramowania oraz systemów informatycznych w zakresie przetwarzania i
archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest
jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze
świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.

6. Przysługujące uprawnienia
związane z przetwarzaniem danych osobowych.

W
odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Pana następujące
uprawnienia:

·
prawo
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

prawo do sprostowania
(poprawiania) swoich danych [1],prawo do ograniczenia
przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość
skorzystania z tego prawa [2],prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.

Aby
skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z Administratorem Danych
lub z Inspektorem Ochrony Danych w ZGKiM w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o. (dane
kontaktowe w punktach 1 i 2).

Nie
przysługuje Pani/Panu:

prawo do usunięcia danych
osobowych,prawo do przenoszenia danych
osobowych,prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych;

7. Obowiązek podania danych.

Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp).

W przypadku
postępowań o zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp
podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w
postępowaniu;

8. Informacja o zautomatyzowanym
podejmowaniu decyzji , w tym profilowaniu.

Informujemy,
że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są
profilowane.










[1] Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.




Złóż ofertę


» Termin składania ofert

02.04.2024 | 09:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się