Wykonanie "Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Inowrocławia na lata 2021-2030".
» Opis zapytania
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Inowrocławia na lata 2021-2030".
Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Inowrocławia na lata 2021-2030”, zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przedmiotu normami prawnymi oraz unijnymi, krajowymi i miejscowymi dokumentami o charakterze planistycznym i strategicznym, w tym:
1. Przygotowanie ogłoszenia na BIP i stronę internetową Miasta Inowrocław o przedmiocie zamówienia, zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018, poz. 2081 z późn. zm.);
2. Zebranie danych odnośnie nowych niskoemisyjnych działań;
3. Przygotowanie karty projektu, na której będą zgłaszane nowe działania;
4. Stworzenie bazy danych - zawierającej dane o gospodarce energetycznej miasta oraz wielkości emisji gazów cieplarnianych z terenu miasta;
5. Przeprowadzenie ankietyzacji bezpośredniej wśród mieszkańców i potencjalnych beneficjentów w formie papierowej i elektronicznej (min. 300 ankiet);
6. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i w razie konieczności opracowanie Prognozy;
7. Uzyskanie wymaganych uzgodnień;
8. Wykonanie ostatecznej wersji opracowania w formie elektronicznej (PDF i WORD) oraz w wersji papierowej w 4 egz.;
9. Udział w spotkaniach z interesariuszami, naradach, konferencjach dotyczących planu, w tym również jego prezentacja na komisjach i Sesji Rady Miejskiej.
Wykonawca zapewnia gotowość do wprowadzenia zmian w przygotowywanym dokumencie jeżeli w trakcie opracowywania zostaną wydane lub zmienione wytyczne dotyczące przygotowania przedmiotowego dokumentu.
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do opracowań będących przedmiotem niniejszego zapytania.
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji udostępnionych lub uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jednocześnie oświadcza, że nie będzie powielał, ani w jakikolwiek sposób nie będzie rozpowszechniał dokumentów przekazanych przez Zamawiającego i wykorzysta je jedynie do wykonania przedmiotu umowy.
Plan winien obejmować wszystkie sektory i podmioty będące producentami i odbiorcami energii. W Planie należy uwzględnić następujące elementy sektora publicznego i prywatnego:
- budynki, instalacje i urządzenia (budynki użyteczności publicznej, mieszkalne, oświetlenie publiczne, małe i średnie przedsiębiorstwa);
- transport publiczny i prywatny;
- lokalna produkcja energii elektrycznej;
- planowanie przestrzenne i planowanie transportu;
- zamówienia publiczne w zakresie termomodernizacji budynków i odnawialnych źródeł energii;
- współpraca z mieszkańcami, przedsiębiorcami i zainteresowanymi stronami.
W Planie powinny być przedstawione możliwości pozyskania środków finansowych na inwestycje zawarte w przedmiocie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu:
Posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym względzie: wymagane wykonanie min. 3 dokumentacji pn. „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Do postępowania należy dołączyć referencje wydane przez podmioty, na rzecz których PGN zostały wykonane.
W cenę propozycji należy wliczyć:
1) wszystkie koszty związane z realizacją usługi,
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
Termin wykonania: 6 m-cy od daty podpisania umowy.
Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru.
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (6 m-cy od daty podpisania umowy.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Wiedza i doświadczenie (Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu usług wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (referencje).
Wiedza i doświadczenie oceniane będą w następujący sposób: 4 pkt. za referencję, z tym, że ocenę ogranicza się do 10 referencji (maksymalnie 40 pkt).
)
Opis i specyfikacja:
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
„Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Inowrocławia na lata 2021-2030”, zgodnie z
obowiązującymi na dzień wykonania przedmiotu normami prawnymi oraz unijnymi,
krajowymi i miejscowymi dokumentami o charakterze planistycznym i
strategicznym, w tym:
1. Przygotowanie ogłoszenia na BIP i
stronę internetową Miasta Inowrocław o przedmiocie zamówienia, zgodnie z Ustawą
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z
2018, poz. 2081 z późn. zm.);
2.
Zebranie danych odnośnie nowych
niskoemisyjnych działań;
3.
Przygotowanie karty projektu, na
której będą zgłaszane nowe działania;
4. Stworzenie bazy danych -
zawierającej dane o gospodarce energetycznej miasta oraz wielkości emisji gazów
cieplarnianych z terenu miasta;
5. Przeprowadzenie ankietyzacji bezpośredniej
wśród mieszkańców i potencjalnych beneficjentów w formie papierowej i elektronicznej (min. 300 ankiet);
6.
Przeprowadzenie strategicznej
oceny oddziaływania na środowisko i w razie konieczności opracowanie Prognozy;
7.
Uzyskanie wymaganych uzgodnień;
8.
Wykonanie ostatecznej wersji
opracowania w formie elektronicznej (PDF i WORD) oraz ersji papierowej w 4 egz.;
9. Udział w spotkaniach z interesariuszami, naradach,
konferencjach dotyczących planu, w tym również jego prezentacja na komisjach i Sesji Rady
Miejskiej.
Wykonawca
zapewnia gotowość do wprowadzenia zmian w przygotowywanym dokumencie jeżeli w
trakcie opracowywania zostaną wydane lub zmienione wytyczne dotyczące przygotowania
przedmiotowego dokumentu.
Wykonawca przeniesie
na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do opracowań będących
przedmiotem niniejszego zapytania.
Wykonawca
zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji udostępnionych lub
uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca
jednocześnie oświadcza, że nie będzie powielał, ani w jakikolwiek sposób nie
będzie rozpowszechniał dokumentów przekazanych przez Zamawiającego i wykorzysta
je jedynie do wykonania przedmiotu umowy.
Plan winien obejmować wszystkie sektory i podmioty będące
producentami i odbiorcami energii. W Planie należy uwzględnić następujące
elementy sektora publicznego i prywatnego:
- budynki,
instalacje i urządzenia (budynki użyteczności publicznej, mieszkalne,
oświetlenie publiczne, małe i średnie przedsiębiorstwa);
-
transport publiczny i prywatny;
-
lokalna produkcja energii elektrycznej;
-
planowanie przestrzenne i planowanie transportu;
-
zamówienia publiczne w zakresie termomodernizacji budynków i odnawialnych
źródeł energii;
-
współpraca z mieszkańcami, przedsiębiorcami i zainteresowanymi stronami.
W Planie powinny być przedstawione możliwości pozyskania
środków finansowych na inwestycje zawarte w przedmiocie zamówienia.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
Warunki
udziału w postępowaniu:
Posiadanie
wiedzy i doświadczenia, w tym względzie: wymagane wykonanie min. 3 dokumentacji pn. „Plan
Gospodarki Niskoemisyjnej” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert. Do postępowania należy dołączyć referencje wydane przez
podmioty, na rzecz których PGN zostały wykonane.
W cenę propozycji należy
wliczyć:
1) wszystkie koszty związane z realizacją usługi,
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Odbiór
przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
Termin
wykonania: 6 m-cy od
daty podpisania umowy.
Termin
płatności: 30 dni od
daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
Kryteria
oceny ofert:
Cena – 60 %,
Doświadczenie osób wyznaczonych do
realizacji zamówienia: 40%.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
Cena (C) –
60 %
Ocenie
w tym kryterium podlega cena brutto oferty.
Oferta z
najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez
współczynnik 0,6; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w
stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru:
C = (cena najniższa : cena oferty badanej) × 100 pkt ×
0,60
Uzyskany z
wyliczenia wynik zostanie ustalony z dokładnością do drugiego miejsca po
przecinku.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
Wiedza i
doświadczenie (W) - 40%.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie
spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: Oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, wykazu usług wraz z podaniem przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane należycie (referencje).
Wiedza i doświadczenie oceniane będą w następujący sposób: 4 pkt. za
referencję, z tym, że
ocenę ogranicza się do 10 referencji (maksymalnie 40 pkt).
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
Oferta
najkorzystniejsza to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny
(C) i wiedzy (W).
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
09.03.2020 | 10:00
» Lokalizacja
» Kategoria asortymentowa
- Inne
» Dane nabywcy
Urząd Miasta Inowrocławia
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Inne z ostatnich 10 dni.