Wykonanie, dostawę i montaż tablicy informacyjnej w związku z realizacją prac w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp. nr POIS.01.03.01-00-0134/17” w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”.
» Opis zapytania
Nazwa: Tablica informacyjna
Opis: Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z przedmiotem zamówienia określonym w załącznikach do postępowania.
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (TAK/NIE))
Akceptacja warunków treści umowy (Proszę potwierdzić (TAK/NIE))
Termin realizacji (Do 30 dni od daty podpisania umowy)
Opis i specyfikacja:
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę: "Wykonania, dostawę i montaż tablicy informacyjnej w związku z realizacją prac w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400Gorzów Wlkp. nr POIS.01.03.01-00-0134/17” w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”. Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę"
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Miejsce realizacji zamówienia: Teren Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie tablicy informacyjnej (120 x 80), jednostronnej na konstrukcji wsporczej wraz zjej montażem w gruncie.
- główny przedmiot - 79.34.22.00-5 - Usługi w zakresie promocji,
- dodatkowe przedmioty - 79.34.10.00-6 - Usługi reklamowe,
- 31.52.32.00-0 -Trwałe znaki informacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach dołączonych do postępowania.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 30 dni od daty podpisania umowy;
- akceptacja warunków treści umowy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
16.10.2019 | 10:00
» Lokalizacja
» Kategoria asortymentowa
- Inne
» Dane nabywcy
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Inne z ostatnich 10 dni.