Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b do SWZ i stanowi jej integralną część
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
09.04.2024 | 11:00
» Lokalizacja
40-053 Katowice
» Kategoria asortymentowa
- Usługi badawcze rynku i rozwojowe
» Dane nabywcy
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
ul. Barbary 21A
40-053 Katowice
telefon: Brak
fax: Brak
email: kancelaria@metropoliagzm.pl
nip: 5262535153
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Badania i rozwój z ostatnich 10 dni.