Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla koordynatorów obsługi klienta multikanałowego centrum komunikacyjnego w ramach projektu Zarządzanie relacjami z klientem KAS
» Opis zapytania
1. Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla koordynatorów obsługi klienta multikanałowego centrum komunikacyjnego zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych KAS i Ministerstwie Finansów.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy (dalej PPU).
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w PPU, stanowiącym Załącznik I do SWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
25.10.2022 | 12:00
» Lokalizacja
00-916 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Szkolenia
» Dane nabywcy
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Edukacja i szkolenia z ostatnich 10 dni.