Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku II

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku II”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 8. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załącznikach nr 1.1 – 1.8 oraz we wzorze umowy. 5. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w: a) Ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r ., poz. 186), b) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 215, poz. 1416), c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211), d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252),
e) Dyrektywie 2007/47/WE z dnia 5 września 2007 r. dotyczącej wyrobów medycznych.
6. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r ., poz. 186).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia dokumentów potwierdzających jakość oferowanych produktów na każdym etapie postępowania i realizacji umowy. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł dokonać oceny zgodność parametrów zaoferowanych produktów z wymaganiami.
8. Wykonawca może dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające jakość oferowanych produktów.
9. Zamawiający wymaga dołączenia aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli.
10. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia w formularzach cenowych ogólną ilość danego asortymentu na opakowania jednostkowe, w jakich jest on obecnie konfekcjonowany i sprzedawany, zachowując oczywiście podaną ogólną ilość. Jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa to należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

02.10.2020 | 10:30


» Location

Grunwaldzka 48
Lubliniec 42-700
Województwo: śląskie
Polska


» Category assortment

  • Medical equipment

» Buyer data

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Grunwaldzka 48
Lubliniec 42-700
Województwo: śląskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Health care, medical equipment and services, veterinary medicine category published on OnePlace in last 10 days.