Budowa ogrodzenia i utwardzenie terenu działki gminnej w Chodowie
» Notice description
1. Zakres prac budowalnych obejmuje:
Roboty budowlane:
1) Utwardzenie części terenu kostką brukową o pow. 770m2.
a) korytowanie terenu,
b) montaż obrzeży betonowych o wym. 0,08 x 0,3m x 1m na ławie z betonu B 10 z oporem,
c) montaż krawężnika betonowego o wym. 0,15 x 0,3m x 1m na ławie z betonu B 10
z oporem,
d) wykonanie warstwy odsączającej– grubość po zagęszczeniu 0,15 m,
e) wykonanie podbudowy z betonu 2,5 MPa – grubość po zagęszczeniu ok. 0,15 m,
f) wykonanie podbudowy z betonu B 10 – grubość po zagęszczeniu 0,15 m,
g) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm typu „Behaton”, (kolor szary) na podsypce cementowo – piaskowej 1:4, gr. 4cm,
h) porządkowanie terenu przyległego.
2) Dostawa i montaż systemowego ogrodzenia, panelowego 3d o wysokości całkowitej 1,75 mb. Ogrodzenie wykonane z prętów o grubości min 4 mm, ocynkowane. Ogrodzenie panelowe
z minimum 3 przetłoczeniami.
Roboty montażowe wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i instrukcją montażu producenta ogrodzenia. Głębokość posadowienia słupków ogrodzeniowych zgodnie z wytycznymi producenta, uwzględnić głębokość przemarzania gruntu. Beton do wykonania fundamentów min. B15 (C12/15). W skład ogrodzenia wchodzi furtka L= 1,0mb i H=1,5mb, jedna brama przesuwna L= 6mb i H= 1,5mb, panele ogrodzeniowe L=2,50mb, podmurówka betonowa systemowa H= 0,25 m. Furtka montowana na słupkach stalowych, ocynkowanych. Słupki ogrodzeniowe zakończone elementem zapobiegającym dostawaniu się do wewnątrz wody opadowej. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały do wykonania i montażu ogrodzenia.
a) Ogrodzenie systemowe panelowe H= 1,50mb, L=2,50mb, długość 240 mb.
b) Podmurówka systemowa betonowa H= 0,25mb, L=2,50mb, długość 240 mb.
c) Furtka stalowa, 1 sztuka, długość 1,0 mb, wysokość 1,50 mb wypełnienie z panela systemowego, ocynkowana,
d) Brama przesuwna stalowa, 1 sztuka, L= 6 mb, wysokość 1,50 mb wypełnienie
z panela systemowego, ocynkowana,
e) wypełnienie furtki oraz bramy panelem systemowym
f) furtka wyposażona w zamek z kompletem kluczy oraz klamkę,
g) brama przesuwna wyposażona w zamek z kompletem kluczy.
2. Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
w tym:
a) oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
b) organizację zaplecza budowy,
c) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
d) wykonanie pomiarów i badań wybudowanych urządzeń,
e) dostarczenie dokumentacji jakościowej wbudowanych materiałów i urządzeń,
f) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
g) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
h) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania.
Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego.
Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego.
Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
4. 1) Stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczące:
a) branży budowlanej
Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy kierowników budowy, kierowników robót
i inspektorów nadzoru, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne tj. osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.).
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy:
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę
i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania - do wglądu Zamawiającego;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy - do wglądu Zamawiającego;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.- do wglądu Zamawiającego
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części.
6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.10.2020 | 09:30
» Location
ul. Asłanowicza 10
Siedlce 08-110
Województwo: mazowieckie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Siedlce
ul. Asłanowicza 10
Siedlce 08-110
Województwo: mazowieckie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.