„Zakup mebli do szatni w MSP7”

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli do szatni szkolnej zlokalizowanej w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 7 w Knurowie przy ul. Jedności Narodowej 5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 5 do SIWZ.
3. Meble będące przedmiotem zamówienia, powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne
i zgodne z wymogami stawianymi przez zamawiającego.
4. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów, pochodzenia źródła, które charakteryzują produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne
o parametrach nie gorszych niż wynika to z wymagań określonych przez zamawiającego. Podanie typów oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Obrazki mebli zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie przykładowej wizualizacji produktu.
5. Zamawiający wymaga by elementy stanowiące przedmiot zamówienia były w kolorach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga by wykonawca dostarczył taką ilość wyposażenia w danym kolorze i odcieniu, jaka wynika ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
6. Dostarczane meble muszą być fabrycznie nowe.
7. Meble muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa zdrowia dzieci i osób trzecich podczas użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem lub
w sposób możliwy do przewidzenia z uwzględnieniem zachowania dzieci w wieku szkolnym.
8. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do budynku szkoły zlokalizowanego w Knurowie przy ul. Jedności Narodowej 5 na koszt wykonawcy. W cenie zamówienia powinny być uwzględnione wszystkie koszty dostawy m. in. opakowanie, oznakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem
i wniesieniem do miejsca wskazanego przez zamawiającego).
9. W cenie zamówienia wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty związane ze złożeniem, montażem, ustawieniem danej części zamówienia w pomieszczeniu
i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
10. Dostarczone meble muszą zostać zatwierdzone przez zamawiającego przed dokonaniem odbioru. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
11. Jeśli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia występują wymiary mebli, zamawiający dopuszcza różnicę w wymiarze +/- 10%.
12. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji na meble będące przedmiotem zamówienia, wynosi minimum 24 miesiące, liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego „bez uwag”. Ostateczna długość okresu gwarancji zostanie ustalona w oparciu o dane wskazane przez wykonawcę w formularzu oferty.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

03.08.2020 | 09:00


» Location

ul. Jedności Narodowej 5
Knurów 44-194
Województwo: śląskie
Polska


» Category assortment

  • Decorative accessories
  • Furniture accessories
  • Carpets and carpeting
  • Curtains, drapes, blinds and accessories
  • Furniture
  • Industrial furniture
  • Lighting and accessories
  • Other furnishings
  • Sanitary ware

» Buyer data

Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 w Knurowie
ul. Jedności Narodowej 5
Knurów 44-194
Województwo: śląskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Furniture and furnishings category published on OnePlace in last 10 days.