Dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

» Notice description

Główny przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres od dnia 31 sierpnia 2020 r. do dnia 30 sierpnia 2021 r. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment w poszczególnych Pakietach wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty..
3. Zamówienie zostało podzielone na trzy pakiety - Pakiety Nr 1, Nr 2 i Nr 3, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. Na podstawie Załącznika Nr 1 do SIWZ należy uzupełnić odpowiednio Wzór Formularza asortymentowo-cenowego, stosownie do Pakietu w ramach, którego zostaje złożona oferta.

Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany w poszczególnym pakiecie.

UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze.
5. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.
7. Dostawa szczepionek na koszt i ryzyko Wykonawcy odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9, budynek A poziom -1, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00.
8. Dostawy sukcesywne na podstawie bieżących zamówień, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych.
9. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie środków kontrastowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
10. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji dostaw zostały opisane w Rozdziale VIII SIWZ.
11. Warunki zmiany umowy opisane są w Rozdziale XIX SIWZ.


Wymogi bezwzględne dla Oferentów

1. Zakup i sukcesywna dostawa w miarę bieżącego zapotrzebowania, na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego (za pomocą poczty elektronicznej lub faxem).
2. Bieżące zamówienia będą realizowane w terminie wskazanych przez Oferenta w Formularzu Ofertowym od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego – kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ. Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych.
3. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie szczepionek, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Dostawa z zachowaniem „łańcucha chłodniczego”. Zamawiający wymaga każdorazowo dołączania do faktury VAT potwierdzenia zachowania „łańcucha chłodniczego” podczas transportu szczepionek (w formie pisemnej - rejestru temperatury), obejmującego cały okres transportu, tj. z siedziby oferenta/hurtowni farmaceutycznej, do działu Farmacji Szpitalnej ZOZ Nr 2 w Rzeszowie. W przypadku nie zachowania temperatury „łańcucha chłodniczego” (od +2ºC do +8ºC), Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia dostawy i zwrotu do oferenta na jego koszt.
6. Termin ważności szczepionek co najmniej 6 miesięcy od dnia otrzymania preparatu.
7. Dopuszcza się złożenia oferty częściowej oddzielnie na każdy Pakiet.
8. Nie dopuszcza się dzielenia pakietów, wydzielania poszczególnych pozycji z pakietów.
9. Przewidywane ilości szczepionek, o których mowa w Załącznikach do SIWZ są orientacyjne i nie rodzą po stronie Zamawiającego obowiązku ich wykupienia w proponowanych ilościach.
10. Szczepionki będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej (na adres: justyna.gniewek@zoz2.pl) w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak lub XXXXXX.fak
gdzie:
fv - to symbol faktury,
XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera)
.fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę.
Jeden plik zawiera jedną fakturę.
Zamawiający WYMAGA, aby wszystkie ceny podane na fakturach były
w formie wartości NETTO.
Numery serii i daty ważności szczepionek uwidocznione na fakturze dostawy będą identyczne z numerami serii i datami ważności szczepionek na opakowaniach dostarczonych w dostawie.
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem (braków, uszkodzenia, nieścisłości w oznakowaniu jednostkowym lub zbiorczym lub innych zastrzeżeń), Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany przedmiotu umowy na wolny od wad.
12. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy wadliwego, w tym z wadą ukrytą, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemną reklamację.
13. Reklamacje Zamawiającego dotyczące jakości przedmiotu umowy rozpatrywane będą przez Wykonawcę w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia.
14. W przypadku uznania reklamacji, wadliwy przedmiot umowy zostanie wymieniony na pełnowartościowy w terminie 7 dni od dnia uznania reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.
15. W przypadku, gdy odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, o którym mowa w pkt 12, nie zostanie w przewidzianym terminie skutecznie przedstawione Zamawiającemu, uznaje się, że reklamacja została uwzględniona.
16. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia przedmiotu umowy w przypadku:
a) dostarczenia przedmiotu umowy złej jakości,
b) dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z umową lub zamówieniem,
c) dostarczenia przedmiotu umowy ze zwłoką.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych szczepionek poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
18. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o szczepionkach wstrzymanych w obrocie, wycofanych z obrotu i dopuszczonych do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu.
19. Zamawiający ma prawo do zwrotu szczepionek wycofanych z obrotu.
20. Dostawa do Działu Farmacji Szpitalnej ZOZ nr 2 w Rzeszowie, ulica Fredry 9, Budynek A, poziom
(-1) od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

17.07.2020 | 08:00


» Location

ul. Fredry 9
Rzeszów 35-005
Województwo: podkarpackie
Polska


» Category assortment

  • Pharmaceutical products

» Buyer data

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
ul. Fredry 9
Rzeszów 35-005
Województwo: podkarpackie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Health care, medical equipment and services, veterinary medicine category published on OnePlace in last 10 days.