„Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – dostawa gotowych posiłków w PDOZ i PID na lata 2020 - 2021”
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – dostawa gotowych posiłków w PDOZ i PID na lata 2020 - 2021” , podzielony na 16 zadań:
Zadanie nr 1 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PID Katowice;
Zadanie nr 2 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PID Bielsko – Biała;
Zadanie nr 3 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Będzin;
Zadanie nr 4 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Bielsko – Biała;
Zadanie nr 5 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Bytom;
Zadanie nr 6 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Częstochowa;
Zadanie nr 7 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Dąbrowa Górnicza;
Zadanie nr 8 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Gliwice;
Zadanie nr 9 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Jastrzębie Zdrój;
Zadanie nr 10 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Katowice;
Zadanie nr 11 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Lubliniec;
Zadanie nr 12 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Racibórz;
Zadanie nr 13 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Rybnik;
Zadanie nr 14 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Zawiercie;
Zadanie nr 15 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Zabrze;
Zadanie nr 16 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Żywiec.
2. Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia i Postępowania oraz załącznikach nr 3 – formularz cenowy – OPZ – dla poszczególnych zadań.
3. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914 ze zm. oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004r w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004r L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych.
Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r - tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914 ze zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
5. Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
6. Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/ decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
7. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SWZiP i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP).
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
30.01.2020 | 09:00
» Location
ul. J. Lompy 19
Katowice 40-038
Województwo: śląskie
Polska
» Category assortment
- Catering services
» Buyer data
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19
Katowice 40-038
Województwo: śląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.