Back

Dostawa materiałów biurowych

» Notice description

Nazwa: Zgodnie z zestawieniem
Opis: należy wycenić wszystkie pozycje zgodnie z zestawieniem materiałów i podać cenę łączną oferty
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Zestawienie materiałów (należy załączyć zestawienie materiałów wraz z wyceną)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na dostawę materiałów biurowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 32 626 02 11- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

22.01.2020 | 14:00


» Location



» Category assortment

  • Office accessories

» Buyer data

Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.