Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020
» Notice description
Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020
Opis: ZGODNIE Z ZAMIESZCZONYM ZAŁĄCZNIKIEM
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić.
)
Dostawa (Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.
)
Termin dostawy (do 3 dni od złożenia zamówienia (2-3 w tygodniu), proszę potwierdzić.)
Akceptacja projektu umowy (umieszczono w załączniku)
Opis i specyfikacja:
W imieniu Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców oraz zapraszamy do składania ofert na zapytanie ofertowe:
"DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I JAJ DO MOW W MROWINACH"
ADRES DOSTAWY: Mrowiny, ul Szkolna 6, 58-130 Żarów
I. Przedmiot zamówienia.
1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w
roku 2020 do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach.
2. Dostawa artykułów sożywczych i jajobejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych. Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
3. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
II. Termin realizacji zamówienia
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2020 do 31.12.2020.
2. Termin realizacji sukcesywnych dostaw na podstawienie zamówień cząstkowych (2-3 razy w tygodniu).
III. Kryterium ocen ofert i warunki formalne.
1. Kryterium oceny ofert: 100 % cena
2.
Ceny oferty są cenami brutto i obejmują koszty oraz składniki związane z
realizacja zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.
3.
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonywana w terminie 14 dni od
daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby
Zamawiającego.
IV. Kontakt
1. W przypadku pytań: merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 74 858 03 16 wew 26, w godzinach: 7:30 do 15:00.
2.
W przypadku pytań: związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
09.12.2019 | 11:00
» Location
» Category assortment
- Food products
- Alcohol and tobacco products
- Ready meals and special nutritional products
- Mushrooms
- Coffee, tea, infusions
- Meat, poultry, fish and seafood
- Dairy products
- Beverages
- Bread
- Starch products
- Animal feed
- Processed fruit and vegetable products
- Fat dairy products
- Seasoning and dressing
- Sweets and snacks
» Buyer data
Starostwo Powiatowe w Świdnicy
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Food products category published on OnePlace in last 10 days.