Przetarg nieograniczony na: 13/ŚDICZ/DCZP/2018/P „Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostek organizacyjnych DCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy

» Notice description

Nazwa: formularz cenowy
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Termin dostawy (do 2 dni roboczych = 40 punktów
3 dni robocze = 30 punkt
4 dni robocze = 20 punkt
powyżej 5 dni roboczych = 0 punktów
)

Opis i specyfikacja:
Wrocław, dnia 24.06.2019r. Nrsprawy: 13/ŚDICZ/DCZP/2019/P
OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowejzamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawieart. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: Sukcesywnadostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostek organizacyjnychDolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem,transportem i rozładunkiem wykonawcy data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-06-24 r.numer ogłoszenia: 551545-N-2019 zdnia 2019-06-24 r.Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: ZamieszczanieobowiązkoweOgłoszenie dotyczy: ZamówieniapublicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programuwspółfinansowanego ze środków Unii Europejskiej NieNazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłączniezakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalnośćich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grupspołecznie marginalizowanych NieNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadza centralnyzamawiający NiePostępowanie przeprowadza podmiot, któremuzamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania NieInformacje na temat podmiotu któremuzamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jestprzeprowadzane wspólnie przez zamawiających NieJeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jestprzeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej NieW przypadku przeprowadzania postępowaniawspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie CentrumZdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego 18 , 50-226 Wrocław,woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, ,e-mailmczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszęokreślić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność lecznicząI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżelidotyczy):Podział obowiązkówmiędzy zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tymw przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innychpaństw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jestodpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny ibezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)Nie Adres strony internetowej, naktórej zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniaNie Dostęp do dokumentów zpostępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresemNie Oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: ElektronicznieTak adres https://platformazakupowa.pl/ Dopuszczone jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanieofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektronicznawymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie sąogólnie dostępneNie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniuprzez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowychdla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. zo.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy Numer referencyjny: 13/ŚDICZ/DCZP/2019/P Przed wszczęciem postępowaniao udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny NieII.2) Rodzajzamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwościskładania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo doudzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba częścizamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotuzamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanychlub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówieniajest: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostekorganizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz zzaładunkiem, transportem, i rozładunkiem wykonawcy w zależności od potrzebZamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunekdostarczonych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająnastępujące załączniki do SIWZ: formularze ofertowe( załączniki nr 2.1 – 2.9)oraz wzór umowy (załącznik nr 7). Adres dostawy: (Miejsce realizacji zamówienia)Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Magazyn/Apteka SzpitalnaPrzedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniachWykonawcy. W celu potwierdzenia spełnienia parametrów i standardów jakościowychoferowanych środków Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis wformie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z kataloguproduktów (w języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającegonazwę produktu, producenta wyrobu, dokładny i opis cech jakościowych iparametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy. Dostawa środków dosiedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, awielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycjiZamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznikanr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu/Apteki Szpitalnej. Warunki gwarancji:1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemugwarancji minimum- 12 miesięcy; 2) Termin gwarancji liczony jest od dniadostawy, oddzielnie dla każdej partii. II.5) Główny kod CPV: 33631600-8 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 39830000-9 34928480-6 II.6) Całkowita wartośćzamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów)II.7) Czy przewiduje sięudzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którymrealizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowalub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 24 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: II.9) Informacjedodatkowe: od dnia podpisania umowy przez 24 miesiące
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZEPRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowalub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność technicznalub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone wart. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiającyprzewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiającyprzewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawawykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZWYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZSPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIOświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuoraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiukryteriów selekcji NieIII.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ,SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWYPZP: Przed udzieleniemzamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. Potwierdzających spełnianiewarunków uczestnictwa: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy;III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWYPZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓWSELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWYPZP Wykonawca w terminie 3dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,firmy oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminiewykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych wofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia.III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pktIII.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzieleniazamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żądawniesienia wadium:Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje sięudzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożeniaofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych:Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Tak Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożeniaoferty wariantowej:Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: NieIV.1.6) Przewidywana liczbawykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na tematumowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będziezawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcjaelektroniczna Przewidziane jestprzeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetargograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzieprowadzona: Należy wskazać elementy,których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczeniaco do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENYOFERT IV.2.1) Kryteria ocenyofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 termin dostawy 40,00 IV.2.3) Zastosowanieprocedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje zogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na tematnegocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczbyofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na tematdialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na tematpartnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacjaelektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacjaelektroniczna: Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej: Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tymwymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania wtoku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokościpostąpień: Informacje o liczbieetapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu:Termin składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcialicytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmianypostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 6 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępnianiainformacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronieinformacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składaniaofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-01, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > POLSKI IV.6.3) Termin związaniaofertą: do: okresw dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje sięunieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznaniaśrodków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowiśrodków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone nasfinansowanie całości lub części zamówienia: IV.6.5) Przewiduje sięunieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służącesfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, którezamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia,nie zostały mu przyznane IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTCZĘŚCIOWYCH



ZAŁĄCZNIKI:
SIWZ
załączniknr 1 do SIWZ – formularz oferty
załączniknr 2.1-2.9 do SIWZ – formularz cenowy
załączniknr 3 do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia zpostępowania
załączniknr 4 do SIWZ – oświadczenie z art. 25austawy PZP – spełnianie warunków udziału w postępowaniu
załącznik nr 5 do SIWZ – grupa kapitałowa
załącznik nr 6 do SIWZ – zobowiązanie do udostępniania zasobów
załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2.1-2.9 do wyjaśnienia nr 1 do SIWZ
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SIWZ do Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Wyjaśnienie nr 3 do SIWZ
Załącznik nr 2.1-2.9 do wyjaśnień nr 3 do SIWZ
Wyjaśnienie nr 4 do SIWZ

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

16.07.2019 | 10:00


» Location



» Category assortment

  • Cleaning products

» Buyer data

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.