Remont Domu Studenckiego Feniks przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu – I Piętro.
» Notice description
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w domu studenckim DS. Feniks będącym własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:
5.2Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont Domu Studenckiego Feniks przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu”.
UWAGA! Dokumentacja projektowa dotyczy całego domu studenckiego. Z uwagi na możliwość realizacji remontu tylko w okresie wakacyjnym, jego zakres został ograniczony w bieżącym zamówieniu do remontu tylko i wyłącznie 1 piętra.
Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.
Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu:
robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych,
robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek,
robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów,
montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych suchej zabudowy w tym m. in. pionów
i poziomów c.o, itp.,
montażu nowych lamp, gniazd, łączników wraz z okablowaniem,
montażu bądź wymianie wentylatorów łazienkowych,
czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników,
wymianie umywalek, misek ustępowych i brodzików,
wymianie okładzin ściennych i podłogowych,
wymianie wykładzin PCV,
wymianie drzwi do pomieszczeń.
5.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj:
przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac,
wywiezieniu materiałów rozbiórkowych;
myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek, parapetów, ościeżnic itp.
koniecznym przemieszczaniu mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót – pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny.
5.4 Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w jednym etapie.
5.5 Po zakończeniu realizacji robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru, Wykonawca może wystawić fakturę.
5.6 Okres gwarancji minimum 36 miesięcy.
5.7 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ.
5.8 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań,
inspektorem ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu jest dr hab. inż. Jacek Łuczak, prof. nadzw. UEP, Budynek Collegium ALTUM, Pokój 1715, ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Poznań rodo@ue.poznan.pl, jacek.luczak@ue.poznan.pl, tel. +48 602 394 161,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Całodobowa obsługa portierni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku” realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź.zm.) dalej „ustawa Pzp”,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
07.05.2019 | 08:00
» Location
al. Niepodległości 10
Poznań 61-875
Województwo: wielkopolskie
Polska
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
Poznań 61-875
Województwo: wielkopolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.