Materiały higieniczne: papiery, rolki, ręczniki i inne

» Notice description

I. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest wybór dostawców, z którymi podjęta zostanie długofalowa współpraca w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów higienicznych.
Kompletne zapytanie składa się z:
 Niniejszego listu przewodniego
 Załącznika nr 1 –Druku ofertowego- specyfikacji

II. Kompletna oferta musi zawierać:
1. Wypełniony Druk ofertowy w formie elektronicznej Excel.
2. Karty produktowe w wersji elektronicznej dla wszystkich zaoferowanych pozycji oraz posiadane atesty/certyfikaty.
3. W przypadku posiadania takiej możliwości, osobną ofertę na wynajem/dzierżawę systemów dozujących.
4. Składając ofertę oferent potwierdza gotowość dostarczenia wskazanych próbek w terminie o którym mowa w pkt III Harmonogram, poniżej.
5. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 90 dni, licząc od terminu złożenia oferty.
6. Informacje o Oferencie – opis firmy, czas funkcjonowania na rynku, wielkość i lokalizacje oddziałów, lista referencyjna kluczowych Klientów w zakresie zbieżnym do przedmiotu zapytania.
7. Opcjonalnie - deklarację współpracy w ramach usług świadczonych przez Grupę IMPEL wymienionych w w/w Informacji Ogólnej do niniejszego zapytania i wskazanie obszaru oraz osoby odpowiedzialnej za zakupy w danym obszarze.

III. Harmonogram
12.12.2018 Wysłanie zapytania ofertowego (Impel)
04.01.2019 Złożenie oferty (Oferent)
11.01.2019 Wskazanie próbek do testów (Impel)
18.01.2019 Dostarczenie próbek (Oferent)
31.01.2019 Ocena próbek (Impel)
15.02.2019 Negocjacje (Impel/Oferent), uwzględniające między innymi:
- ceny,
- termin płatności i warunki dostaw,
- deklaracje współpracy w zakresie usług GI,
- deklaracje współpracy zakresie pozyskiwania nowych klientów;
28.02.2019 Podpisanie umów (Impel/Oferent)

WARUNKI SKŁADANIA OFERT
1. Komplet dokumentów wyszczególnionych w par. II należy złożyć w formie elektronicznej na platformie do 04.01.2019
2. Poza ofertą w postaci edytowalnego xls dołączyć należy ofertę podpisaną przez osoby upoważnione do występowania w imieniu oferenta w obrocie prawnym lub posiadające stosowne pełnomocnictwo (w tym wypadku pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty). Osoby te powinny złożyć podpisy na załącznikach oraz w miejscach, w których oferent naniósł zmiany.
3. Wszelkie dodatkowe pytania można składać poprzez platformę do dnia 19.12.2018.
4. Biuro Zakupów Grupy Impel ani Zamawiający nie pokrywają żadnych kosztów Oferenta związanych z przygotowaniem odpowiedzi na zapytanie ofertowe, prezentacji odpowiedzi, dostarczenia wzorów, spotkań czy negocjacji.
5. Biuro Zakupów Grupy Impel zastrzega sobie prawo do:
- nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
- do publicznego nie ujawnienia zwycięskiego Oferenta.
6. Biuro Zakupów Grupy Impel, dbając o rozwój działalności Grupy IMPEL, przy ocenie złożonych ofert będzie brało pod uwagę aktualną oraz zadeklarowaną przez oferenta możliwość dodatkowej współpracy pomiędzy oferentem a Grupą IMPEL (w ramach usług wymienionych w Informacji Ogólnej do niniejszego zapytania, oraz na stronie internetowej www.impel.pl oraz www.synergyplatform.pl ).

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby w wyczerpujący sposób dostarczyć Państwu informacji odnośnie naszych oczekiwań. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań lub wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z poważaniem,

Aleksandra Iskrowicz
Menedżer ds. Zakupów
Centralne Biuro Zakupów Grupy IMPEL
tel. kom. 510011098, a.iskrowicz@impel.pl

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

10.01.2019 | 23:00


» Location

53-111 Wrocław


» Category assortment

  • Cleaning products

» Buyer data

Impel Cleaning Sp. z o.o.
ul. Ślężna 118
53-111 Wrocław
telefon: 71/ 711 00 00
fax: 71/ 711 00 01
email: cc.info@impel.pl
nip: Brak
regon: Brak


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.