Dokonanie przeglądu i wykonanie ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

» Notice description

Nazwa: Wykonanie ekspertyzy technicznej
Opis: Dokonanie przeglądu i wykonanie ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.
Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego nastąpi w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w formie przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
Wykonawca prześle fakturę na adres kancelaria@pupradom.pl
Wynagrodzenie, o którym mowa obejmuje wszelkie koszty związane ze zrealizowaniem i dostarczeniem Przedmiotu Umowy.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po podpisaniu umowy, w terminie
3 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, w szczególności koszt dojazdu. Cena uwzględnia podatki, opłaty i inne należności płatne przez wykonawcę oraz wszelkie elementy ryzyka związane z realizacją zamówienia oraz zysk Wykonawcy.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie Wykonawcy (Oświadczamy, że nie zachodzą w stosunku do nas przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z 2024 poz. 507) Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam")
Termin związania ofertą (Wykonawca oświadcza, że termin związania ofertą wynosi 15 dni od dnia otwarcia ofert.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
)
Oświadczenie Wykonawcy (Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zapytaniem ofertowym i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"
)
Uprawnienia Wykonawcy (Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,
posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"
)
Aktualny odpis z właściwego rejestru (Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, poświadczony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Znak sprawy: DO.II.233.1.2024.RK

Zapytanie ofertowe
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi polegającej na dokonaniu przeglądu i wykonaniu ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.Celem ekspertyzy jest określenie stanu technicznego wyeksploatowanego sprzętu komputerowego oraz oszacowanie wartości naprawy, jeśli taka naprawa jest możliwa i jej cena nie przekracza ceny zakupu pomniejszonej o amortyzację.Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto (Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dokonaniu przeglądu i wykonaniu ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu według poniższego:a) Wynikiem dokonanego przeglądu będzie ekspertyza sprzętu infrastruktury informatycznej sporządzona według Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, który to załącznik jest jednocześnie załącznikiem do umowy,b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wyników ekspertyzy w formie pisemnej w trzech egzemplarzach,c) Sporządzona ekspertyza powinna zawierać wyrażony punktowo lub procentowo stopień uszkodzenia, ocenę poszczególnych składników sprzętu infrastruktury informatycznej, w szczególności wskazywać posiadane wady lub uszkodzenia, szacunkową kwotę ewentualnej naprawy lub opinię o braku jej opłacalności, szacowaną aktualną wartość,d) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania oceny sprzętu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Radomiu przy ulicy Księdza Andrzeja Łukasika 3 w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego,e) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.II. Termin wykonania zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po podpisaniu umowy, w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym.III. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.IV. Miejsce i termin złożenia oferty:Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez formularz tam udostępniony do dnia 27 maja 2024 roku, do godziny 9.00. V. Warunki płatności:1. Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.2. Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego nastąpi w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w formie przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 3. Wykonawca prześle fakturę na adres kancelaria@pupradom.pl4. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, obejmuje wszelkie koszty związane ze zrealizowaniem i dostarczeniem Przedmiotu Umowy.VI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Renata Kłosowska, tel. 48 386 70 53 lub za pośrednictwem platformy zakupowej – wyślij wiadomość do ZamawiającegoVII. Sposób przygotowania i złożenia oferty:1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,2. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego.VIII. Opis kryteriów oceny ofert:Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.IX. Termin związania z ofertą:1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po terminie ich składania.2. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 15 dni od dnia otwarcia ofert.X. Postanowienia końcowe:1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny,2. Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,3. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone,4. W przypadku gdy dwie najkorzystniejsze oferty będą miały taką samą cenę – decydująca o wyborze będzie data złożenia oferty na platformie zakupowej,5. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert.XI. Unieważnienie zapytania ofertowego:1. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony oferenta do realizacji zamówienia,2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postepowania przez Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego stanowią:1) Projekt umowy,2) Wykaz sprzętu infrastruktury informatycznej PUP w Radomiu poddanego ekspertyzie,3) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

27.05.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu


» Contact details

Available after sign in

Sign in