Usługa weryfikacji stanu technicznego w celu dostosowania 12 szt. Twardych Hełmów Lotniczych THL-5 oraz THL-5W do wersji THL-5NV”,

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa weryfikacji stanu technicznego w celu dostosowania 12 szt. Twardych Hełmów Lotniczych THL-5 oraz THL-5W do wersji THL-5NV.

50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na zadania. Zamówienie będzie rozpatrywane przez Zamawiającego w całości.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do niniejszego Zapytania ofertowego:
a) Załącznik Nr 1 (Formularz ofertowy);
b) Załącznik Nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia).
c) Załącznik Nr 3 ( Projektowane postanowienia umowy)
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Zamawiający dopuszcza powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom.
6. Termin i sposób realizacji zamówienia :
a) Zamówienie należy zrealizować całościowo (jednorazowo) w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia złożenia pisemnego zamówienia.
b) Usługa wykonana będzie w siedzibie Wykonawcy.
c) Wykonawca odbierze hełmy Zamawiającego na własny koszt i odpowiedzialność
d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego po wykonanej usłudze.
e) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt po dokonanej weryfikacji na koszt własny do magazynu Zamawiającego. Realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu Umowy.
f) O terminie dostawy zrealizowanej sprzętu po zrealizowanej naprawie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na 1 dzień przed datą dostawy pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej (adres e-mail 41blsz.sekcjazlt@ron.mil.pl). Przyjęcie zrealizowanej usługi przez Zamawiającego zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.
g) Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu Umowy zobowiązany jest dostarczyć:
- karty oceny stanu technicznego hełmu;
- kalkulację kosztów dla każdego hełmu oddzielnie;
- oryginał faktury

7. Termin i warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 30 dni (trzydziestu) dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Tryb przetargu: RFX otwarty

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

20.05.2024 | 10:00


» Location

41 BLSz


» Category assortment

No category

» Buyer data

41. Baza Lotnictwa Szkolnego


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests on OnePlace in last 10 days.