Zapytanie o cenę w przedmiocie wykonania usług pralniczych do Hotelu NAT*** Wisła, ul. Malinka 8, 43-460 Wisła.

» Notice description

Szanowni Państwo,
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonywanie usług pralniczych w Hotelu NAT*** Wisła, ul. Malinka 8, 43-460 Wisła.
Informacja o przedmiocie Zamówienia:
1. Usługi prania, suszenia, prasowania, maglowania i sortowania następującego asortymentu:
- poszewka: bawełna 70%, poliester 30% oraz bawełna 100%
70x80, ciężar ok. 0,2 kg
50x60,  ciężar ok. 0,08 kg
- poszwa: bawełna 70%, poliester 30% oraz bawełna 100%
160x200, 140x200, ciężar ok. 1 kg
- prześcieradło małe: bawełna 100%
260x160, ciężar ok. 0,9 kg
- prześcieradło duże: bawełna 100%
260x260, ciężar ok. 1 kg
- ręcznik mały: frotte, bawełna 100%
70x100, 50x100 ciężar ok. 0,2 kg
- ręcznik duży: frotte, bawełna 100%
70x140, ciężar ok. 0,4 kg
- stopka, frotte, bawełna 100%
50x70, ciężar 0,25 kg
- szlafrok: frotte, bawełna 100%
Ciężar ok. 2 kg
- poduszka: wypełnienie 100% kulki poliestrowe Amball
70x80, 50x60, ciężar ok. 0,8 kg
- kołdra: wypełnienie 100% poliester silikonowy Hollow, pokrycie: mikrofibra 100%
160x200, 140x200, ciężar ok. 1,1 kg
- firana: poliester
- zasłona, ok. 2 kg
- koc, ok. 1,2 kg
- kapa na łóżko, ok. 0,8 kg
- podkład, ok. 0,2 kg
- obrus mały (tkaniny różne): do 140x140 100% poliester
- obrus duży ( tkaniny różne): powyżej 140x220 100% poliester
- serwetka: bawełna 100%, 50x50
2. Inne wymagania:
- częstotliwość odbioru i zwrotu asortymentu: min. 5 dni w tygodniu, w tym soboty
- termin realizacji zamówień: 24-72 godziny, zależnie od potrzeb
- godziny odbioru i zwrotu asortymentu do ustalenia w obiekcie
- termin płatności przelewem min. 14 dni
- sortowanie wypranego asortymentu i odpowiednie jego zabezpieczenie
- maglowanie i ew. krochmalenie obrusów, serwet itp. w cenie prania
- ponowne skuteczne wykonanie usługi w ramach reklamacji do 7 dni
- przekazanie brudnego/odbiór czystego asortymentu w obecności pracownika na podstawie dokumentu WZ
- załadunek i rozładunek po stronie Wykonawcy
- dla wybranego asortymentu gastronomicznego i obiektu obrusy bieżniki, serwety nie mogą być składane, lecz wywieszone na specjalnych wieszakach
- w przypadku gdy Wykonawca świadczy usługi pralnicze na rzecz zakładów opieki zdrowotnej wymaga się przedstawienia pozytywnej opinii właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego celem potwierdzenia, że pralnia wraz z wyposażeniem posiada barierę higieniczną oraz spełnia wymagania higieniczno-sanitarne określone przepisami prawa
- dopuszcza się zamawianie usług prania pokrewnego asortymentu nieobjętego w/w wyceną. Zamówienia będą odbywać się na podstawie doraźnych, uzgodnionych wycen.
Informujemy, iż przedmiotowe Zapytanie nie stanowi konkursu ofert, a złożenie oferty cenowej nie jest jednoznaczne z udzieleniem Zamówienia.
Osoba do kontaktu w zakresie merytorycznym: Tomasz Czerwiński tel.: 695-620-074, email: tomasz.czerwinski@nat.pl

Produkty
1. Poszewka - 3000 szt.
2. Poszwa - 3000 szt.
3. Prześcieradło małe - 3000 szt.
4. Prześcieradło duże - 100 szt.
5. Ręcznik mały - 5000 szt.
6. Ręcznik duży - 5000 szt.
7. Stopka - 2000 szt.
8. Szlafrok - 100 szt.
9. Poduszka - 80 szt.
10. Kołdra - 80 szt.
11. Firana - 100 szt.
12. Zasłona - 100 szt.
13. Koc - 100 szt.
14. Kapa na łóżko - 100 szt.
15. Podkład - 200 szt.
16. Obrus mały - 100 szt.
17. Obrus duży - 100 szt.
18. Serwetka - 100 szt.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

27.05.2024 | 12:00


» Location

ul. Towarowa 23
43-100 Tychy


» Category assortment

  • Cleaning services

» Buyer data

Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o.
ul. Towarowa 23
43-100 Tychy
NIP: 6462070334


» Contact details

Available after sign in

Sign in