Zakup mównic konferencyjnych

» Notice description

Nazwa: Mównica konferencyjna z plexi z logo CBZC
Opis: Wykonana z trwałego plexi odpornego na UV oraz czynniki atmosferyczne. Stabilna,odporna na uderzenia, lekka i stabilna .Mównica musi posiadać logo CBZC umieszczone wg.wskazań Zamawiającego. Nadruk na mównicy musi być trwały odporny na warunki atmosferyczne w tym promienie UV. Wysokość:120 cm Szerokość mebla: 45 cm Głębokość mebla 35 cm Wykonana z płyty FOAMALITE 19mm grubości. Mównica z uchwytem na mikrofon.

Ilość: 3 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (5 dni roboczych od wysłania zamówienia.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty-koszty transportu (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Polityka RODO (Przyjmuję do wiadomości i akceptacji zapisy klauzuli informacyjnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptację". Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania.)
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia (Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania.)

Opis i specyfikacja:







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}



1.Termin
realizacji zamówienia 5 dni roboczych od wysłania zamówienia.

2. Termin ważności oferty minimum 60
dni

3. Wszelkie koszty związane z
realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie
Wykonawcy.

4. Koszty związane z
wniesieniem asortymentu o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po
stronie Wykonawcy.

5. Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru. Faktury wysyłane drogą
elektroniczną na podany w zamówieniu adres.

6. Składanie ofert odbywa się
wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.

7. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.

8. Wykonawca gwarantuje, że
produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

9. Przeprowadzone postępowanie
nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

10. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do częściowego realizowania zamówienia jak i do zwiększenia ilości
zamawianego asortymentu.

11. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od
daty dostawy.

12. Towar kupowany jest dla
instytucji – wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z
zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego
produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.

13. Towar musi posiadać termin
ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów,
które występują z okresem ważności)

14. Kryterium oceny jest najniższa
cena.

15. . W
sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych zamawiający zwróci się drogą
mailową do wskazanych oferentów o ponowne złożenie oferty.

16. Wykonawca, który niejednokrotnie
nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem
itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

17. Dostawy odbywają się w
godzinach od 8:30 – 15:30

Uwaga!!

Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w
przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące
wykluczenia", „Klauzula RODO”)


W razie pytań proszę o kontakt:

Marcin Zmysłowski

Tel. 47 841 32 55 w godz.8:30 do 15:30

marcin.zmyslowski@ld.policja.gov.pl


Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

20.05.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi


» Contact details

Available after sign in

Sign in