Zakup i dostawa switchy wraz z akcesoriami

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
RODO (Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK" )
Przedmiot zamówienia (Wykonawca gwarantuje, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest nowy, oryginalny, nie był używany, nie jest powystawowy i jest w oryginalnym opakowaniu (rok produkcji - nie wcześniej niż 2024 rok). Wykonawca oświadcza że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego i jest zgodny z opisem wskazanym w zapytaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". )
Certyfikat CE (Wykonawca oświadcza że zaoferowane switche wraz z akcesoriami posiadają znak / oznakowanie CE (Conformite Europeenne). Na potwierdzenie Zamawiający wymaga jego dołączenia. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do oferty oświadczenia, że sprzęt ma certyfikat CE. Wymagane natomiast będzie dostarczenie certyfikatu przy dostawie przedmiotu zamówienia do IS-PIB. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Oświadczenie (Wykonawca oświadcza że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z dyrektywą RoHS. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty stosownego oświadczenia, że sprzęt jest zgodny z dyrektywą RoHS. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK".)
Gwarancja (Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany Przedmiot umowy zgodnie z okresem gwarancji producenta (nie krótszej jednak niż 60 (sześćdziesiąt) miesięcy na switche oraz 12 (dwanaście) miesięcy na patchcordy), której termin będzie liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Wzór umowy (Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 1 - Istotne postanowienia umowy i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.

Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 sztukę / komplet / opakowanie. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Wykonawca gwarantuje, że zaoferowane w postępowaniu urządzenia są nowe, nie były używane, nie są powystawowe (rok produkcji - nie wcześniej niż 2024 rok), są zapakowane w oryginalnych opakowaniach oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu przez Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

17.05.2024 | 16:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

IS-PIB


» Contact details

Available after sign in

Sign in