Usługa wykonania materiałów zgodnie z preliminarzem Sejmiku Kultury

» Notice description

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania materiałów zgodnie z preliminarzem Sejmiku Kultury.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 niezależnych zadań:

1. Zadanie 1
Notes – 150 szt.
2. Zadanie 2
Ramka A 5- 150 szt.
3. Zadanie 3
Etui na kartę- 150 szt.
4. Zadanie 4
Kubek stalowy- 150 szt.
5. Zadanie 5
Długopis metalowy- 150 szt.
6. Zadanie 6
Smycz z nadrukiem- 150 szt.
7. Zadanie 7
Torba papierowa – 150 szt.
8. Zadanie 8
Etui na indentyfikatory- 150 szt.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do niniejszego Zapytania ofertowego:
a) Załącznik Nr 1 (Formularz ofertowy);
b) Załącznik Nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia);
4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub wielu zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie.

5. Zamawiający dopuszcza powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom.
6. Termin i sposób realizacji zamówienia oraz miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 22.05.2024r.
b) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany u Wykonawcy następnie dostarczony, na koszt Wykonawcy, do Zamawiającego.
c) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Towar należy dostarczyć do magazynu zamawiającego znajdującego się w Dęblinie Garnizon-Lotnisko.
ul. Brygady Pościgowej 5,
08-530 Dęblin, bud. 244.
d) Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 14.00, piątek 8.00 – 12.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.
7. Termin i warunki płatności:
Zaplata należności nastąpi przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Tryb przetargu: RFX otwarty

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

16.05.2024 | 09:00


» Location

41 BLSz


» Category assortment

No category

» Buyer data

41. Baza Lotnictwa Szkolnego


» Contact details

Available after sign in

Sign in