CERSANIT S.A./Krasnystaw/ Rozbudowa monitoringu przemysłowego
» Notice description
I. Przedmiot zamówienia jest wykonanie: - dostawa i montaż kamery tubowa IP Dahua 4 Mpx (model IPC-HFW2431S-S-0280B-S2 Dahua 4 Mpx lub wyższy) dla obszaru Modelarnia (stanowisko ładowania wózków widłowych) -1 szt, - zasilacz switch PoE 4 portowy - 1 szt. - monitor 40 cale z wieszakiem do ściany, np. model BN40F1372EEB - 1 szt. - okablowanie przewodem F/UTP kat 6. poprowadzone z szafy rack Piecownia Z2 do ładowni wózków widłowych - 90 mb. - prace na wysokości do 5 metrów, - obraz z kamery IP przesyłany przez sieć LAN do rejestratora Dahua 2. Wszystkie zamontowane urządzenia i inne elementy powinny posiadać wymagane certyfikaty i świadectwa dopuszczenia 3. Oczekiwany minimalny okres gwarancji do 36 miesiące 4. Uruchomienie, konfiguracja systemu oraz przeszkolenie z obsługi systemu 5. Dostęp przez rejestrator Dahua lub przeglądarkę internetową zgodną z Windows 11 II. Wymagane warunki realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji zamówienia: do 31.05.2024r., 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. III. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zaleca jest się przeprowadzić wizję lokalną obiektu, na którego terenie będzie realizowane zadanie, 2. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej należy telefonicznie ustalić termin z Panem Jacek Smorga – tel. 602637240 lub przesłać elektronicznie zgłoszenie na adres e-mail: jacek.smorga@cersanit.com 3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pomiędzy Zamawiającym, a Oferentami będą przekazywane pisemnie lub e-mailem. 4. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia w pełny zakresie 5. Wykonawca przystępuje do realizacji przedmiotowych prac po podpisaniu umowy. IV. Złożona oferta powinna zawierać: 1. Oferta spełniająca wymagania określone w zapytaniu ofertowym sporządzona według wzoru poniżej. 2. Informacja o statusie przedsiębiorstwa. 3. Dane osoby, z którą należy się kontaktować w sprawie zamówienia (z podaniem nazwiska, funkcji i nr telefonu/adresu e-mail). 4. Oferta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego w Rejestrze Przedsiębiorców lub wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. V. Tryb postępowania/zasady udzielania zamówienia 1. Zamówienie nie podlega Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2. Termin związania Oferenta złożoną Ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyny. VI. Miejsce oraz termin składania ofert: 1.Ofertę w formie elektronicznej należy złożyć na Platformie Zakupowej 2.Oferty otrzymane po podanym terminie nie będą rozpatrywane. 3.Pełne ryzyko niedoręczenia oferty w terminie spoczywa na oferencie. VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami:
1. Joanna Kafarska - tel. 600 882 892, e-mail: joanna.kafarska@cersanit.com 2. Jacek Smorga – tel. 602637240, adres e-mail: jacek.smorga@cersanit.com 2.Oferty należy składać w terminie do dnia 15.05.2024, do godz. 12.00
Ofertę można złożyć bez wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem że dostawca którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany je dostarczyć jeżeli zajdzie taka konieczność. Wymagania - Wymagana/wskazana wizja lokalna w celu zapoznania się z zakresem robót. - Wszystkie materiały, urządzenia i inne elementy powinny posiadać wymagane atesty/certyfikaty i świadectwa dopuszczenia. - Oferent oświadcza że posiada wymagane uprawnienia/certyfikaty/zezwolenia/ licencje do wykonania zadania. - Zgoda na podpisanie umowy pisemnej lub akceptacja OWZ. - Oczekiwany minimalny okres gwarancji 24 miesiące. - Sugerowany termin płatności 60 dni - Proponowany termin ważności oferty 60 dni - Dla usług (jeśli dotyczy): wymóg przedstawienia uprawnień budowlanych, wymóg przedstawienia uprawnień do konserwacji maszyn i urządzeń objętych nadzorem UDT - dla surowców: dołączyć kartę charakterystyki, specyfikację produktu - dla urządzeń: dołączyć certyfikat CE, specyfikację techniczną urządzenia Ważne: Prosimy o zapoznanie się z załącznikami do niniejszego Zapytania Ofertowego, w szczególności z załącznikiem Wymagania Dokumentowe. Dostawca składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe potwierdza, że ma świadomość iż: 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie OWZ obowiązujących w Cersanit S.A., Kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa bezwzględnie obowiązujących. 2. Do realizacji zawartej Umowy stosuje się OWZ w zakresie nieuregulowanym odrębnie przez Strony w procesie Postępowania Ofertowego. Złożenie Oferty jest jednoznaczne z akceptacją OWZ przez Dostawcę. 3. Jeżeli Cersanit S.A. i Dostawca są stronami obowiązującej Umowy Pisemnej o charakterze ramowym, która swoim zakresem obejmuje przedmiot zapytania ofertowego, OWZ stosuje się w zakresie nieuregulowanym w Umowie Pisemnej. Postanowienia Umowy Pisemnej mają pierwszeństwo przed postanowieniami Oferty wybranej przez Cersanit S.A., chyba że co innego wynika z Umowy Pisemnej. 4. Wybór Oferty będzie jednoznaczny z zawarciem Umowy między Stronami Postępowania Ofertowego. Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu): Zapoznałem się z treścią pełnomocnictwa Kupca udzielonego przez Cersanit S.A. Wyrażam zgodę na stosowanie OWZ/umowy pisemnej potwierdzam, że wszystkie dokumenty złożone wraz z ofertą zawierają dane aktualne na dzień jej złożenia
Produkty
1. Koszt materiałów - 1 szt.
2. Koszt robocizny - 1 szt.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
15.05.2024 | 15:00
» Location
Leśna 6
22-300 Krasnystaw
» Category assortment
- Electrical and electronic devices
» Buyer data
Cersanit S.A. - Zakład Produkcyjny w Krasnymstawie
Leśna 6
22-300 Krasnystaw
NIP: 5640001666
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.