Back

Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi w miejscowości Bartołty Wielkie położonej na działkach nr 421/4, 264 obręb Bartołty Wielkie, gmina Barczewo”.

» Notice description

Nazwa: Świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi w miejscowości Bartołty Wielkie położonej na działkach nr 421/4, 264 obręb Bartołty Wielkie, gmina Barczewo”.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi w miejscowości Bartołty Wielkie położonej na działkach nr 421/4, 264 obręb Bartołty Wielkie, gmina Barczewo”. szczegóły w OPZ.
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się wraz z datą zawarcia Umowy - do 6 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Warunki zawarte w projekcie umowy (Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".)
Warunki stawiane Wykonawcom (Doświadczenie a)W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi, o wartości co najmniej 500. 000,00 zł brutto każde - Załącznik nr 2)
Warunki udziału w postępowaniu (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 4)
Potencjał techniczny i osobowy (b)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: Inspektor nadzoru (jedna osoba) - o specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń Załącznik nr 3)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Znak sprawy: BI.271.42.2024.TR

Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E

1. ZAMAWIAJĄCY:Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27Adres e – mail: tomasz.rykowski@barczewo.plStrona
internetowa: www.barczewo.bip.net.plGodziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie
usług nadzoru inwestorskiego zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi w miejscowości
Bartołty Wielkie położonej na działkach nr 421/4, 264 obręb Bartołty Wielkie,
gmina Barczewo”2.2 Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie Technicznym – Branży
Drogowej oraz uzyskanym zaświadczeniu o braku sprzeciwu do zgłoszenia nr
BI-II.6743.4.164.2022.AŻ7 z dnia 03.02.2023 r.2.3 Zakres
przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Roboty rozbiórkowe – nawierzchnia z brukowca.2) Usunięcie drzew wraz z wykarczowaniem.3) Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, zjazdów.4) Wykonanie warstwy wzmacniającej (odcinkowo)
na jezdni.5) Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa
łamanego ( jezdnia, zjazdy). 6) Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki
betonowej, nawierzchni bitumicznej.7) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki
brukowej.8) Wbudowanie krawężników betonowych.9) Regulacja pozioma wpustów, zaworów, studni.10)
Zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych 3. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA: do
zakończenia w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót. 4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE: Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podaćz
dokładnością do 2 miejsc po przecinku). 5. WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: Dysponują osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania
przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi
kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający: uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej .6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu do oferty należy załączyć:1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3;2) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa
pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty)
oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr
4; 4) Wykaz usług – załącznik
nr 2. 7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: Za
pomocą Platformy Zakupowej. 8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT: Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę. Termin
składania ofert upływa w dniu 17.05.2024 r. godz. 0900 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty
jej złożenia.2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.4) Oferty należy sporządzić w języku polskim. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Wybór oferty nastąpi
zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień
publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.1) Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.2) Zamawiający zawrze umowę
z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia

o wyborze Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.4) Dla każdego zadania
zostanie zawarta osobna umowa.5) Do prowadzonego
postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w
przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. Załączniki:
Wzór umowy;
RODO.





















































































































Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

17.05.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Urząd Miejski w Barczewie


» Contact details

Available after sign in

Sign in