Back

„DDL Puchatek Krościenko Niżne – modernizacja budynku”

» Notice description

Nazwa:
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:



800x600



Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE











MicrosoftInternetExplorer4





































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}



I.7013.27.1.2024.ST Krosno, dnia 29.04.2024 r.






OGŁOSZENIE

dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A
tel. (13) 47-43-210,

fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA

że zamierza udzielić zamówienia na:

„DDL Puchatek Krościenko Niżne –
modernizacja budynku”

Opis
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45111300-1
– Roboty rozbiórkowe,

45440000-3
– Roboty malarskie i szklarskie,

45310000-3
– Roboty instalacyjne elektryczne,

45300000-0
– Roboty instalacyjne w budynkach.

45400000-1
– Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.



Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na wykonaniu prac
budowlanych w Sali na parterze wraz z pracami elektrycznymi w DDL Puchatek w
Krośnie przy ul. Chopina 8 zgodnie z załączonym szkicem oraz przedmiarem robót.

Zakres
prac:



Demontaż kaloryferów i osprzętu elektrycznego.Demontaż opraw oświetleniowych,Wykonanie nowej instalacji elektrycznej
podtynkowej zasilanej z parterowej za ścianą. Wykonanie nowej gładzi na ścianie,Wykonanie sufitu podwieszanego,Malowanie ścian i farbą lateksową odporną na
zmywanie Montaż osprzętu elektrycznego Montaż rolet zaciemniających z prowadnicami typu
dzień noc na wszystkich oknach,Dostawa i montaż projektowa i ekranu
projekcyjnego wraz z pracami teletechnicznymi,Dostawa i montaż wyposażenia meblowego,

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić
wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w oparciu o w/w
dokumenty, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac.

UWAGA: Zamawiający zaleca dokonanie wizji
lokalnej dla ww. zakresu robót budowlanych przed złożeniem oferty. Instalacja
elektryczna wraz z osprzętem wykonać podtynkowo, natomiast w części sufitu
podwieszanego w korytkach.

2.Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: od
dnia podpisania Umowy

zakończenie: 2
m-ce (od podpisania Umowy)

3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki
określone w
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Krosna ul. Lwowska 28a w kancelarii
ogólnej lub za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej ‘Platforma”) pod
adresem: https://plaformazakupowa.pl/pn/krosno.

Koperta powinna być oznaczona:



URZĄD
MIASTA KROSNA

Wydział Inwestycji

ul.
Lwowska 28a

38-400
KROSNO



Oferta na: „DDL Puchatek Krościenko Niżne –
modernizacja budynku”. NIE OTWIERAĆ PRZED 15.05.2024
r. przed godz. 12.00.

Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul.
Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 15.05.2024 r. do godziny 10.00.

Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój nr 207, w dniu 15.05.2024 r. o godz. 12.00.

6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

Sławomir Tomczyk - Wydział
Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro, pokój nr 211,
tel. 13 47 43 211, e-mail: Tomczyk.slawomir@um.krosno.pl):

- w poniedziałki w godz.
730 do 1630,

- od wtorku do
czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730
do 1430;

Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr
(13) 47 43 211.




Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

15.05.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Gmina Miasto Krosno


» Contact details

Available after sign in

Sign in